Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ALLE events på en fredag aften er samlet!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om der der noget galt eller noget?

Vi er LIGE åbnet...

Der vil jo ikke bare komme "Shakers - 20-03"

Det skal jo primære være et "event"

Vi prøver jo så meget som muligt, at opsøge ALLE diskoteker for at høre, om de har nogle events på programmet.

Håber du forstår.. :)

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:17

SKIDE GOD IDE +1

Det gælder om at udføre det korrekt herfra!

Designet er helt ude og skide mate - sorry!

Jeg ville prøve at tilføje noget geolocation implenmentering så siden automatiske finder de relevante events i forhold til ens position, hvis ip'en slår fejl skulle man selvfølgelig være i stand til at vælge manuelt.

Hvis du er rigtig smart laver du en facebook integration så man kan se hvilke af ens venner der deltager osv..

Mit sidste råd, lad være med at opsøge diskotekerne før du har noget seriøst at komme med. 

Hvis du hænger ved ideen, så skal det nok give pote!

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 23:45

Hej igen!

Tak for feedback.

Designet.. ja.. Har ikke valgt at gøre så meget ud af det, da jeg hverken har pengene til at betale en designer, samt koder, for at få integreret alt andet.

Din ide er meget fin. Dog igen, har jeg hverken haft pengene til at få dette gjort.

- Tak!

Siden har stået lidt inaktiv, da jeg ikke rigtig har formådet at bryde igennem med dette. 

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:27

Bare fordi det er WP, betyder det ikke, at det ikke kan blive flot. 

Der findes mange fede design, dit design minder for mig  lidt for meget om et blogdesign. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)