| 
                             Kære venner De bedste hilsner 
  | 

Jo tak!! ![]()
             Debat

| 
                             Kære venner De bedste hilsner 
  | 

| 
                             Jo tak!!   | 

| 
                             Hej Martin, Den er da rigtig god og spændende. Sæt i gang! Mvh  | 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.
| 
                             Fantastisk idé :o) Det er jo tit spændene at høre andres historier, især dem der har ført dem ud over den danske grænse.  | 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
| 
                             Super idé! Jeg synes i hvert fald, at du skal hive fat i nogle unge iværksættere. Simon Mørch for eksempel (igen)  | 

| 
                             Lyder spændende... kunne der nok være en masse god inspiration i for mange Aminoer Go for it! //  | 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
| 
                             Det er da en fantastisk ide'......Just do it !!  | 

| 
                             Det lyder som en rigtig fed idé efter min mening, så bare se at komme i gang ;)  | 

| 
                             Jeg spurgte også på Twitter og der fik jeg også mange "Ja takker" så mon ikke det sker? :-) De bedste hilsner 
  | 

| 
                             Hej Martin Det er absolut en helt fantastisk ide. Jeg bakker op om projektet ;D  | 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.