Jeg har søgt lidt rundt på Amino og fundet et par lignende tråde, men ingen står helt i samme bås som jeg :-) Jeg er ny på Amino men håber det er den rigtige kategori jeg spørger i. Jeg og to venner er gået sammen og har fået en idé til noget tøj. Vi er bare usikre på starten. Det såkaldte "spring" ;-) Vi har en tegner som skal lave grafik/motiver til vores tøj. Så vi har vores egen unikke stil. Jeg selv er hjemmesideudvikler, men vi regner med at bruge et allerede bygget CMS til vores onlinebaseret webshop. Vi har benyttet os af surftown's 1-krones tilbud og købt webshop pakken som giver os adgang til PBS betalingssystem. Men hvordan kommer vi i gang? Hvorfra får vi vores tøj fra? Hvordan får vi vores eget tryk på, neck-label osv? Det skal bare, ihvertfald til at starte med, være dansk og ikke noget stort(jeg tænker at første ordre lød på en ~500 stk t-shirts ville det være passende eller er det for højt eller lavt skudt? Hvad med skat? og hvad med CVR-registrering? SOm i kan se er vi meget grønne inden for området men håber at vi kan få et skub i den rigtige retning herinde! Tak på forhånd Georg Thomassen |
i hvert fald skat kan du få cvr nummer her http://www.webreg-portal.dk/home.asp
Giv den fuldt ud på siden videre formidle en masse viden , uden tekst kommer man ikke langt