Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af ny virksomhed / nyt tøjmærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt lidt rundt på Amino og fundet et par lignende tråde, men ingen står helt i samme bås som jeg :-)

Jeg er ny på Amino men håber det er den rigtige kategori jeg spørger i.

Jeg og to venner er gået sammen og har fået en idé til noget tøj. Vi er bare usikre på starten. Det såkaldte "spring" ;-) 

Vi har en tegner som skal lave grafik/motiver til vores tøj. Så vi har vores egen unikke stil. 

Jeg selv er hjemmesideudvikler, men vi regner med at bruge et allerede bygget CMS til vores onlinebaseret webshop

Vi har benyttet os af surftown's 1-krones tilbud og købt webshop pakken som giver os adgang til PBS betalingssystem.

Men hvordan kommer vi i gang?

Hvorfra får vi vores tøj fra?

Hvordan får vi vores eget tryk på, neck-label osv? Det skal bare, ihvertfald til at starte med, være dansk og ikke noget stort(jeg tænker at første ordre lød på en ~500 stk t-shirts ville det være passende eller er det for højt eller lavt skudt?

Hvad med skat? og hvad med CVR-registrering?

SOm i kan se er vi meget grønne inden for området men håber at vi kan få et skub i den rigtige retning herinde!

Tak på forhånd

Georg Thomassen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:00

i hvert fald skat kan du få cvr nummer her http://www.webreg-portal.dk/home.asp 

Giv den fuldt ud på siden videre formidle en masse viden , uden tekst kommer man ikke langt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Sep 11
Skrevet kl. 23:15

Mikael christiansen:

i hvert fald skat kan du få cvr nummer her http://www.webreg-portal.dk/home.asp 

Tak! Jeg vil kigge på dit link! :-)

Mikael christiansen:
Giv den fuldt ud på siden videre formidle en masse viden , uden tekst kommer man ikke langt

Vil du uddybe? Som sagt er jeg helt grøn på området. Hvor er det jeg videreformidle hvilken viden? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30

KlamHuggeren:

Mikael christiansen:

Tak! Jeg vil kigge på dit link! :-)

Mikael christiansen:

Vil du uddybe? Som sagt er jeg helt grøn på området. Hvor er det jeg videreformidle hvilken viden? 

Det op ad bakke vis ikke har meget viden om det produkt man starter op med en god grundviden gør man kan skrive en god tekst på siden

En god viden gør man ved hvad man starter op med intet er gratis og vis ikke ved rigtigt , bliver det svært at søgeord optimere din hjemmesiden for uden tekst får du det svært i google denne søgemaskine skal der gerne meget tekst på siden og vis du giver en viden andre vil linke til din side får du langt lettere som iværksættere da alt er så dyrt i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Sep 11
Skrevet kl. 14:38

Tak for dine svar! Men det er noget jeg ikke forstår

Jeg har jo ikke mit produkt endnu?

Det jeg skal have hjælp til er, at få hele processen i gang:

1) Bestilling af billigt tøj -> 2) Få vores eget tryk på dette tøj -> 3) Få det hjem til os (hvor bestilling afventes) -> 4) tøj sendes afsted

1) Hvor får jeg tøjet billigt men i god kvalitet; Kvalitet > Pris

2) Hvor får jeg vores eget tryk på? Vi har alle vores tegninger og tryk i Vector format

3) Salg af vores tøj foregår online(hjemmeside-delen skal vi nok få på plads det er det mindst væsentlige lige nu ;-))

4) Hvordan sendes det billigst? Skal man have en aftale med et pakkefirma eller hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)