Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side - hvordan tjener jeg bedst penge?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Adsense er overvurderet imo

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes generelt at Adsense er overvurderet. Det er meget svært at tjene mere en nogle håndøre, og kan du tjene mere end det, vil du givetvis kunne udnytte reklamepladsen bedre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

vis folk skal leje en lejelighed skal de også låne penge og da alle ikke bare kan få lån i Nykredit låner de andre steder til højere renter når de skal finde penge til sin lejlighed  

At betale at flytte og betale måske nye møbler og disposition til en leje lighed kan være mange penge for mange .

At købe ejerlighed er der måske også penge at hente der hos dem der køber ejerlejlighed , de skal jo låne meget højere beløb af penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Kragh:

Lige mine hurtige tanker...

Nå man skal til at leje en lejlighed, så skal man have:

Finansieret sit depositium og 3 måneders husleje.

Indrette lejligheden med møbler etc.

Internet-opkobling og tv-pakker

Måske kunne du på en smart og naturlig måde hjælpe de besøgende med at finde lånemuligheder i forbindelse med betaling af depositum og 3 måneders husleje

Alternativt kan du måske også vise reklamer for indretning af lejligheder og tilsidst komme med forslag til, hvordan de kan finde det bedste og billigste internet og tv til deres nye lejlighed.

Min erfaring siger at det er rigtigt meget op ad bakke at få folk til at skifte spor på den måde. Når de google lejligheder i odense, leder de efter lejligheder i odense, og de kan stort set ikke overtales til at klikke på eller konvertere på emner, som ligger op ad det. 

Så mit råd er at fokusere på at tjene penge på lige præcis det folk søgte efter og intet andet.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Lauridsen:
Jeg synes generelt at Adsense er overvurderet. Det er meget svært at tjene mere en nogle håndøre, og kan du tjene mere end det, vil du givetvis kunne udnytte reklamepladsen bedre.

Vi er nogle stykker som kan kigge på bankbogen og sige at du tager helt fejl. :-)

Der kan sagtens være rigtigt gode penge i Adsense. Og det er ikke altid man kan tjene bedre penge på affiliate. Forskelligt fra case til case.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Når jeg tænker på dit svar, så får jeg indtrykket af at det typisk drejer sig om, at jeg leder efter en kaffemaskine, hvorefter jeg får vist reklamer for en græsslåmaskine. Der er det formentlig svært at få mig til at skifte retning.

Gør de samme erfaringer sig gældende, når det er "relaterede" emner i forbindelse med lejelejligheder i Odense som nævnt tidligere?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kragh:

Hej Anders.

Når jeg tænker på dit svar, så får jeg indtrykket af at det typisk drejer sig om, at jeg leder efter en kaffemaskine, hvorefter jeg får vist reklamer for en græsslåmaskine. Der er det formentlig svært at få mig til at skifte retning.

Gør de samme erfaringer sig gældende, når det er "relaterede" emner i forbindelse med lejelejligheder i Odense som nævnt tidligere?

Ja lige præcis :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Jakob Lauridsen:
Jeg synes generelt at Adsense er overvurderet. Det er meget svært at tjene mere en nogle håndøre, og kan du tjene mere end det, vil du givetvis kunne udnytte reklamepladsen bedre.

Vi er nogle stykker som kan kigge på bankbogen og sige at du tager helt fejl. :-)

Der kan sagtens være rigtigt gode penge i Adsense. Og det er ikke altid man kan tjene bedre penge på affiliate. Forskelligt fra case til case.

Mvh Anders Saugstrup

Men hvad hvis Google beslutter sig for de ikke kan lide dine Adsense sider? Så er det meget nemt for dem at smide samtlige sider ud! Ikke sagt at dine sider er dårlige, men det er noget der sker.
Jeg bruger også Adsense nogen steder, især på mine rejsesider som jeg synes det er svært at få en god EPC på med affiliate tilbud, men jeg tænker alligevel meget i diversifikation så det hele ikke hænger på en indtægtskilde.
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Anders Saugstrup:

Jakob Lauridsen:
Jeg synes generelt at Adsense er overvurderet. Det er meget svært at tjene mere en nogle håndøre, og kan du tjene mere end det, vil du givetvis kunne udnytte reklamepladsen bedre.

Vi er nogle stykker som kan kigge på bankbogen og sige at du tager helt fejl. :-)

Der kan sagtens være rigtigt gode penge i Adsense. Og det er ikke altid man kan tjene bedre penge på affiliate. Forskelligt fra case til case.

Mvh Anders Saugstrup

Men hvad hvis Google beslutter sig for de ikke kan lide dine Adsense sider? Så er det meget nemt for dem at smide samtlige sider ud! Ikke sagt at dine sider er dårlige, men det er noget der sker.
Jeg bruger også Adsense nogen steder, især på mine rejsesider som jeg synes det er svært at få en god EPC på med affiliate tilbud, men jeg tænker alligevel meget i diversifikation så det hele ikke hænger på en indtægtskilde.

Hej Erik

Jeg er ikke urolig for at få smidt mine sider ud af hverken Googles søgeresultater eller af Adsense. Det er ikke det spil jeg spiller, hvis du forstår.

Og ellers er jeg selvsagt enig: Hvis jeg kan tjene lige så godt på affiliate aftaler foretrækker jeg dem fremfor adsense fordi det er en lettere indtægtskilde at sikre osv.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)