Jeg har ingen forslag udover de nævnte og af dem kan jeg godt lide B - evt bare som sweepo.dk eller sweepe.dk. Det er ikke et eksisterende ord, men kan bruges og forsøges indarbejdet som sprogbrug. Man har begrebet sweeper indenfor fodbold så der er måske nogle fælles træk mellem jeres side og en sådan - hvem ved.
Alternativt er A også muligt, men kan virke lidt for tungt eller sat. C og D er ikke favoritter hos mig.
Jeres scope dækker så bredt, at det er svært at finde ét ord, der beskriver det hele. Så jeg vil anbefale jer, at opfinde et ord til lejligheden. Det gik meget godt for "Google" :-)
Held og lykke med projektet.
GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier. Europas største annoncør på Facebook i 2010.
Jeg vil anbefale at du finder et domænenavn hvor "debat", eller "forum" indgår som en del af navnet. Det hjælper både til at forklare brugerne hvad sitet går ud på, og du vil komme højere op på søgemaskinerne hvis forlk søger på noget hvor forum eller debat indgår.