Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ah yes, synes lige jeg vil hive den gamle tråd frem for at komme med en mindre opdatering.

Jeg er nu 17 år, og går ikke længere på Viborg Katedralskole. Jeg skiftede inden jul til Viborg Handelsskole, og har aldrig fortrudt det.
"Tøjfirmaet" blev aldrig til noget, da vi simpelthen var for grønne på området - fandt vi ud af.

I stedet valgte jeg, da jeg kom over på VH, at få Innovation / Ung Virksomhed i stedet for Matematik her på 2. år, og endnu engang havde jeg heldigvis fået valgt rigtigt!
Fandt sammen med 3 andre, og vi fik lavet MUWO, som er et innovativt armbånd.
Vi har været et halvt år undervejs med alle mulige slags op- og nedture, som der nu skal til. Men vi overlevede jo, hehe.

I går var vi, i forbindelse med det førnævnte fag, på messe i Viborg, hvor vi vandt prisen for bedste salgsteknik ud af 28 andre grupper... og gik derudover videre til salgsmessen i Odense.

Vil endnu engang sige tak til jer fra Amino, der har givet mig blod på tanden til "dét der iværksætter-pjat" og hjulpet når det har været nødvendigt :P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Og hvis der skulle være nogle interesserede er I meget velkommen til at komme hen og kigge på vores stand i Odense og give en melding på produktet såvel som vores stand :)

Det skal måske lige siges at jeg er den ene af de 3 personer i muwo .. Og samtidig er jeg også den der havde drømmen om at starte et tøjfirma ..

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:38

I styrer da for vildt. Fortsæt bare ad den vej, så kan det ikke gå helt galt

mvh Carsten

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)