Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne hos Surftown

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle placere mit indlæg her. Så det blev under Cafe og Hygge. Hvis det ikke er korrekt må i skrive det. Er forholdsvis ny her på Amino

Nå, men - som overskriften siger, så skal jeg til at bestille et webhotel med domæne hos Surftown. Og de har jo nogle forskellige muligheder: Privat eller Erhverv. Noget jeg altid har tænkt på er: 

Jeg skal have en hjemmeside hos dem, som er mit firmas hjemmeside. Skal jeg så vælge Privat el. Erhverv? Hvornår skal man vælge erhverv? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

Som udgangspunkt skal du vælge den pakke som du mener dækker dit behov bedst. Forskellen på deres privat og erhvervs løsninger er at erhverv har lidt mere trafik og bedre support. Alle deres webhoteller koster så også kassen.

Hvordan kan det være du valgte surftown?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:49

Helt klart fordi, at de har domæner til 1kr det første år :-) Så vil jeg prøve det - og hvis supporten er ringe efter det år - skifter jeg. Eller jeg bliver hos dem. 

Hvad ville du da foreslå? :) 

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:19

Hej Sebastian

Du skal vælge det hotel du føler du får behov for.

Er det kun for at bruge det til din hjemmeside , så har du ikke behov for det store, men er det til webshoppen så er det noget mere du skal bruge.

10 GB er nok en passende størrelse og om det er privat eller erhverv ser jeg lidt som underordnet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:13

Hvis jeg var dig ville jeg starte med privat...mener du altid kan opgradere hvis det bliver nødvendigt!

Har selv privat "advanced", og der er rigeligt med trafik og plads på det...

Har 3000-4000 besøgende per mdr på mit site: www.nemprogrammering.dk og der rækker en privat advanced fint! Derudover bruger gør jeg også stærkt brug af en nogle MySQL databaser og der er også rigeligt med plads der til mine behov...

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)