Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domænenavn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken webadd. er bedst at have/at hedde, hvis .dk og .com er optaget??

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 01:03

Hvis du med webadd. mener endelser, og .dk .com er optaget, bør du lede efter en ledig .dk eller .com,

Hvis det er et seriøst profitorienteret hjemmeside du skal udvikle, så er det fornuftigt at vælge ens primær målgruppers lande-endelser (i dit tilfælde .dk) og derudover .com.

Hvis det er en non-profit organisation, så er .org meget god.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 01:36

Jeg vil også mene du skal prøve at finde et andet .dk domæne hvis det er en side til det danske marked eller .com domæne hvis det er en international side.

Jeg har dog selv gode erfaringer med .eu domæner til en række af mine affiliate sider, primært fordi jeg har kunnet få nogle gode keyword domæner.

Men ønsker du at bruge domænet til f.eks. et firma website eller andet, hvor du gerne vil have brugeren til at kunne huske på din adresse, ville jeg nok finde et ledigt .dk eller .com domæne.

Tilmeldt 17. Sep 11
Skrevet kl. 18:39

Tak for svar. Det er sådan at jeg skal have en ny hjemmside med mit smykke brand som skal hedde BUKKEHAVE, men det er optaget af bukkehavebiler... Jeg kan næsten ikke lavet mit brand om, så mon ikke det går hvis jeg kaldte det bukkehave.net? Jeg har tænkt på bukkehavesmykker, men det er ikke særlig internationalt og jewels lyder billigt synes jeg... 

Jeg tænker det bliver svært for bruger, hvis jeg har en hjemmside som ikke matcher mit brandnavn?

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 18:45

bybukkehave.dk 

bybukkehave.com

Just thinking... iøvrigt så køb via Surftown.dk, de har domæner + webhotel for 1 kr. i 1 år lige pt. Så køb dig en del domæner :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 17. Sep 11
Skrevet kl. 18:50

Det var da en god ide... TAK!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18

bukkehave:

Det var da en god ide... TAK!!

husk det koster penge næste år og er det sted du vil ligge , kan du lave det themes mv. du ønsker com domæner koster vis også fuld pris der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)