Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder søges til enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har brug for en bogholder der kan bogføre mine bilag i www.e-moms.dk  Jeg bogfører selv mine salgsfaktura og sender elektronisk til kunden.

Jeg driver mit firma som fritidsbeskæftigelse (enkeltmandsfirma) Jeg er ansat i forsvaret på fuldtid men til tider har jeg en masse optjent friheder jeg bruger på firmaet. Det betyder også at skal du have 1200,- i timen så skal du ikke kontakte mig.  Du skal være BILLIG og GOD :-)

Primært importerer jeg varer fra USA, Homg Kong og andre lande så ved du noget om importmoms og told er det et plus.

Jeg forstiller mig afregning for det udførte arbejde og ikke en fast månedlig udgift. Det skal siges jeg har skippet min gamle bogholder da der altid gik flere dag med at få et simpelt svar.

Jeg driver e-butikken www.gatewayshop.dk og har ca pr måned 100 bilag +/- på nuværende tidspunkt, men jeg får flere og flere ordre og sender pakker dagligt afsked til kunder.

Så det jeg har brug for er følgende.

• Korrekt bogføring af købsbilag
  • Lave mit momsregneskab
  • Lave og indberette mit årsregnskab
  • evt andre opgaver jeg har overset.

Noget for dig så send en PM eller email

På forhånd tak.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:30

Hej Frank

Jeg er lidt forvirret, ikke noget med tråden at gøre men, er Hassan en ansat af dig? og hvorfor står der ikke det rigtige cvr nummer på siden?

- Emil

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:30

Jeg vil gerne hjælpe dig hvis jeg må bogføre i noget andet.

Men hvis du vil have en billig løsning og du alligevel betaler til e-moms, hvorfor så ikke taste bilag ind selv løbende for det bedste overblik og lade f.eks. mig gennemgå det efter aftale når behovet melder sig (minimum ifbm. årsregnskab) ?

Det skal lige nævnes at jeg også har en lignende butik som din med produkter fra samme område, - så hvis du overvejer at tage kontakt bør du lige overveje det først, - om du finder det problematisk.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:43

Mit cvr.nr er 21439444 på gatewayshop og det er da helt korrekt, Jeg har hyret Hassan til noget arbejde (Konsulenttimer) og så har vi nogle fælles websites (nonprofit) vi arbejder på ulønnet.

Er det svar på din nysgerrighed ?  :-)

Mvh

Frank

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:44

Jørgen.

Det skal være i e-moms for det er nemt og overskueligt for mig at bruge og så er det pisse smart :-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:18

Til ess.

Lige for at gøre en ting klar, så tjek lige her inden du begynder på noget du ikke har styr på.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:40

Jeg forstår nu godt lige ees, når både du og Hassan bruger logo for gatewayshop som billede i jeres amino-profiler.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:50

Måske, men det er jo ikke noget at gøre med mit cvr.nr som ess åbenbart ikke kan finde inde på www.cvr.dk

Der er absolut intet forkert i at Hassan som jeg har hyret til diverse arbejde at have mit logo/brand på som hans avatar.

Det helt efter reglerne. :-)

//Frank

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:58

Der er heller ingen, der anfægter det eller siger, at du gør noget forkert. ees kom med en ganske objektiv forespørgsel da han undrede sig og jeg synes faktisk at dit svar var lidt uforskammet. Der var jo egentlig ingen grund til at snerre af ham.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:05

Det beklager jeg da hvis det opfattes sådan, men så må han squ se at komme ind i kampen før han begynder at poste noget om min virksomheds cvr.nr som stiller mig i et lidt negativ lys for andre læsere. Jeg har mine ting i orden.

Han kan åbenbart ikke finde ud af at gå ind på www.cvr.dk og finde oplysningerne om min virksomhed, så er niveauet squ lavt.

I forsvaret når vi taler i radio lærte vi Tænk, Tast, Tal

Men det er bestemt ikke noget personligt, det er ligeså meget positiv kritik.

Gider ikke bruge mere krudt på det her, jeg skal videre, men du skal have tak for din feedback, du belyser sagen for begge synspunkter og det er en god egenskab :-)

//Frank

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)