Hej Aminoer. Jeg har brug for en bogholder der kan bogføre mine bilag i www.e-moms.dk Jeg bogfører selv mine salgsfaktura og sender elektronisk til kunden. Jeg driver mit firma som fritidsbeskæftigelse (enkeltmandsfirma) Jeg er ansat i forsvaret på fuldtid men til tider har jeg en masse optjent friheder jeg bruger på firmaet. Det betyder også at skal du have 1200,- i timen så skal du ikke kontakte mig. Du skal være BILLIG og GOD :-) Primært importerer jeg varer fra USA, Homg Kong og andre lande så ved du noget om importmoms og told er det et plus. Jeg forstiller mig afregning for det udførte arbejde og ikke en fast månedlig udgift. Det skal siges jeg har skippet min gamle bogholder da der altid gik flere dag med at få et simpelt svar. Jeg driver e-butikken www.gatewayshop.dk og har ca pr måned 100 bilag +/- på nuværende tidspunkt, men jeg får flere og flere ordre og sender pakker dagligt afsked til kunder. Så det jeg har brug for er følgende.
Noget for dig så send en PM eller email På forhånd tak. |
Hej Frank
Jeg er lidt forvirret, ikke noget med tråden at gøre men, er Hassan en ansat af dig? og hvorfor står der ikke det rigtige cvr nummer på siden?
- Emil