Hej! Jeg har ofte læst disse tråde på Amino, og synes det er et positivt og engagerende forum. Derfor vil jeg også lige skrive et indlæg, for forhåbentligt at få noget feedback og nogle gode idéer. Efter i flere år, at have plejet mit sælgergen, og fået "hår på brystet", som repræsentant for en større detailvirksomhed, med stort arbejdsmæssigt ansvar, besluttede jeg mig for knap 6 måneder siden, at sige mit job op, for at fokusere på egen karriere og, indenfor en overskuelig fremtid, starte eget firma. Jeg har taget job hos en tidligere kunde, for at sikre at de månedlige udgifter bliver dækket, og har samtidig sikret mig, at min arbejdstid fremadrettet kan prioriteres til også at omhandle egen forretning, når det rette produkt/idé kommer min vej :-) Da nylige forhandlinger omkring overtagelse af et produkt brød sammen, står jeg imidlertid i en underlig situation, hvor jeg som sælger mangler et produkt/idé som jeg kan sælge. Med andre ord: Står du en situation, hvor du mangler en yderst effektiv døråbner, relationsskaber og kompetent sælger, eller kender du nogle som gør? Så vil jeg meget gerne høre fra dig! Jeg har taget de nødvendige skridt i mit arbejdsmæssige og private liv, og har sikret mig, at jeg kan fokusere 100% på den rigtige idé eller det rigtige produkt. Desværre har jeg ikke fået den endnu :-). Jeg havde mulighed, for at starte op for nogle år siden, men da var tiden ikke rigtig. Dét er den nu, og jeg forsøge med dette indlæg at sparke gang i produktiviteten, da jeg ikke ved hvor jeg skal lede, hvis jeg skal finde et salgbart produkt/idé. Hvis du har nogle idéer til hvad jeg kunne give mig i kast med, eller kan henvise mig til nogle må du meget gerne skrive til mig på : theis.business@gmail.com mvh Mads
|
Hej Mads
Hvis du har et sindsygt sælgergen, så ville jeg nok kigge på MLM, det er kræver et sælgergen. Og du kan tjene godt på det.
- Emil