Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en ny webshop op, og jeg er næsten færdig, eller er jeg ???

Det er jo det som jeg er lidt i tvivl om, og derfor spørger jeg nu eksperterne herinde. 

Min side hedder: www.igadgets4u.dk

Tag et kig på siden, og kom endelig med positive kommentar eller konstruktivt feedback til siden.

Mit store spørgsmål er hvor langt er jeg fra og kunne komme igang.

Jeg har lige fået godkendt hos PBS jeg mangler bare og blive oprettet i systemet.

Har snakket med revisor osv.

Mine varer har jeg ikke fået bestilt hjem endnu da jeg godt ville vente til siden var oppe, valgte og tage en ting af gangen.

Men jeg har fået skrevet til den leverandør jeg skal hente tingene hjem fra, og der er leveringstid på små ti dage.

Men hvad så i mellem tiden, for vil jo ikke bare sidde og trille tommelfingre, så tænkte om det næste jeg skulle gøre er det ikke omkring markedsføring ???

Og vidst ja, hvad har i af gode forslaf som giver resultater ? 

Ved godt google er genvejen og facebook, men jeg tænker på mere sådan ja der er vel mange flere muligheder, så fortæl endelig hvordan du fik markedsført din forretning til en succes. 

Glæder mig til at i kan hjælpe mig videre.'

God weekend til jer alle,

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 18:39

Det ser ud til at du næsten er i mål

Her er lige et par kommentarer fra min side.

1. jeg kan godt lide navnet og teksten i dit topbanner, overvej om ikke du skulle fjerne det store '.dk' nederst til venstre.

2. Du vil sælge gadgets, men det eneste jeg kan se på forsiden er telefoner. Find et godt forsidebillede der fanger.

3. under 'om os' vil jeg anbefale et billede af manden bag virksomheden.

Det var mine tre hurtige bud.

mvh

Lars Kristensen

Tilmeldt 25. Apr 11
Skrevet kl. 10:09

Tak for dine forslag Lars.

Har du nogle ideer til markedsføring ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Hej,

Din forside på din hjemmeside synes jeg er kedelig.

Tilmeldt 25. Apr 11
Skrevet kl. 21:01

okay fair nok, hver sin smag. 

Har du så nogle forslag til hvad der kunne gøre den mere spændende nu når du skrev som du gjorde, hehe ? ;)

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:08

Hej Kim.

Jeg synes umiddelbart, at hjemmesiden er en smule kedelig - here goes: Dit toplogo fungere i og for sig ganske godt, men der mangle måske en smule flash eller noget der fænger, såsom forskellige tilbud og forskellige banner der skifter hver gang, man klikker tilbage på forsiden, altså noget der skiller sig ud.

Derudover synes jeg, at når man navigere sig rundt på siden virker det meget som et af de der "hjemmesideprogrammer" hvor alt er opstillet og designet for en. Rent tekstmæssigt har du jo alt hvad der skal være, men i bund og grund savner jeg lidt at du skiller dig ud fra mængden og jeg tror hurtigt, at du kan forsvinde.

En mulighed til, at markedsføre dig kunne jo være at få lave en folder, kort, reklame etc. og kører til den nærmeste storby og smide det i cafeteriaer, skoler, etc. - ja, folk smider det i skraldespanden, opdager det ikke, men hvis bare 30-50 mennesker gør har du hurtigt skabt et par kunder, der skaber nye kunder...

Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)