Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drive-in hotel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle bruger ind på amino.

Mit navn er Martin kluge, og er 21 år gammel. Jeg har i de senest år overvejet om at starte en drive-in hotel for lastbilchauffører. Jeg kommer bla. at tilbyde dem en parkeringsplads, Bademulighed, frokoststue, vaskemulighed til deres tøj, vaskemuligehed til lastbillen.

Hvad syens i om ideen

Mvh Martin Kluge..

Mange tak på forhånd

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 20:27

Øhh er der ikke sådan noget i dag på de forskellige truckcentre rundt omkring i landet ?

Tror de fleste chaufføre vælger at sove i lastbilen pga omkostningerne

Men har du en kæmpe pose penge, hvilket jeg tror der skal til er det da bare at finde den bedste placering og komme i gang Cool

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag evt. et kig på truckcenteret ved køge, det er næsten helt nyt, jeg ved der er store problemer med overvågningen af rastepladser hvor fører og vogntog er temlige udsatte, vi høre jo tit om trækker der er tømt mens chaufføren sover.

Måske vil det være en ide med at lave en SIKKER rasteplads, indhegnet, overvåget, runderne vagter evt. med hunde, her kan du så¨tilbyde alt mellem hillem og jord for chaufføerne, dog ville jeg personligt ikke bygge mere end en sengeplads pr 10 p-pladser til trucks, da der som det nævnes er mange der vælger at sove i deres vogn grundet priserne, men det er en rigtig god i ide med bad og tøjvask.

Dette kan udvides med en vaskeservice hvor de kan aflever deres tøj og betale for vasken med det samme (op på en vægt og xx antal kr for ½1 kilo ved 40 grader, xx antal ved 60 grader pr. kilo og så vidre), så når de kommer forbi igen så ligger det rent og klar til dem uden du skal bekymere dig, om du bliver betalt for vaskeservicen, det eneste der kan være ved det er mængden ag uafhentet beeklædning, der kan du evt. lave en regel om eks. 60 daggee hvorefter det bortgives til røde kors, red barnet, blå kors eller hvilken som helst genbrugsbiks du vil støtte.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)