Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Thorborg - Vis din taknemmelighed!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

ees:

Ærgeligt når man mister sit plus fordi man debattere lidt.. så nej tak.

What? Du har købt amino plus men mistede det fordi du har debatteret for lidt? lyder lidt mystisk.

Man har ikke lov til at være politisk. Også når man får afvide at man skal stoppe så stopper man :-) Men aligevel vågner man op til at være suspenderet, og mistet sit Plus og evt. kontakter.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:34
Tusind tak rosen, den betyder meget for mig.
Vedr. Plus har vi aldrig taget det for nogen??

Dbh Martin
Tilmeldt 17. Sep 11
Skrevet kl. 17:43

hmm kan man ikke logge på så har man vel også mistet det.. Der står ingen ting om hvornår man får loginet igen.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

minder lidt om mit tidligere projekt i Forum - hvis nogle af jer kan huske det :)

.

Tilmeldt 17. Sep 11
Skrevet kl. 17:47

Jonathan Hansen:

minder lidt om mit tidligere projekt i Forum - hvis nogle af jer kan huske det :)

var det dig? cool..

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:52

Der er regler i hver forum. I må have overtrådt disse siden i er blevet suspenderet, det skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på.

Men mon ikke hvis i tager en "snak" med nogen af amino's hoveder så dette kan blive løst?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:53

Vil også sende en stor tak. Er først for nyligt begyndt at læse med herinde, men har længe lyttet til Martins podcasts med stor interesse Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:20
N
ees:

Jonathan Hansen:

var det dig? cool..

Nu aner jeg ikke hvem du er, men den eneste jeg kan komme på der fik en længere pause var på 30 dage.
Så mon ikke du har misforstået noget?
Smid en PM med hvem du er og hvad der skete så kigger jeg på det når jeg kommer hjem.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:27

Mon ikke du mener Superbruger fremfor Plus? At du mistede din superbruger status fordi der var nogle der måske var uenige med dig i en debat, og så gav dig karakter der fik dig under 4 stjerne?r

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:41

Man lære simpelthen så meget som iværksættere især når nogle er uenig kan være lære noget der er super man er amino.dk man kan se hvem gav minus , vis ikke får at vide hvorfor har man ingenting lært 

Jeg lære dagligt alle mulig råd jeg læser og når man får feedback på sine fejl , dog er alle jo selvfølgelige ikke enig det fejl altid eller de gode ting er alle heller ikke enig selv de bedste har man set lave fejl , man lære så meget på en iværksættere portal

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)