Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

original Iphone eller ej - er denne her original pris kr. 2.999,-

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:03

Ægte, ja ..

Men hvordan fyren er kommet til dem og kan sælge dem til den pris er jeg lidt mistroisk overfor Smile 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:08

Jeg er mere skeptisk, eftersom jeg ikke har kunne google noget frem på navnet og finde en web eller tlf. nr for at komme i kontakt med dem..

mvh

Michael

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:20

Hold da op, han har mange telefoner på lager ..

Det er jo en forretning ..

Tror han har mere end 300 iPhone's liggende, hvis du browser hans annoncer..

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 14:24

Nogle telesælgere kan få fat i mange til en billig pris. Mange ervhervsabbonomenter burde få dem med hver 6 mdr. til næsten ingen penge, men vælger mange ikke at benytte sig af.

Prisen kan derfor nok godt lade sig gøre. Uanset hvad så se varen inden du køber, så bliver du i hvertfald ikke snyt. Er noget andet hvis han siger han vil sende fra England osv. har jeg været ude for mange gange :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:06

Michael Pausgaard:
Er der nogen kloge hoveder på amino der kan kendskab til Iphone og svare om reality eller fake

Jeg ved lidt om det, og jeg kan ikke give dig svaret.

Det er en lottokupon. Enten er der ingen problemer, og så har du gjort en god handel. Eller også opstår der lige pludselig problemer, og så har du tabt 3.000 kr.

Hvad der er rigtigt kan jeg ikke sige, men jeg har da set talrige eksempler på købere der står med en lang næse og en falsk kvittering. Men der er sikkert også eksempler på det modsatte :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 16:00

Jeg synes det virker skummelt, og ville i hvert fald insistere på at se varen før jeg køber.

Noget af det jeg finder mistænksomt er:

1) Sælger skriver at telefonen er købt direkte på App store og at de ikke er SIM låst. Prisen for en 32 Gb iPhone i den amerikanske App store er pt $749 eller ca. 4000 kr. Så det kan simpelthen ikke passe!

2) Markedsprisen for en ny iPhone 4 32 Gb på DBA eller gul & gratis ligger over 4000, så selvom han på "lovlig" vis kunne sælge til den pris, så giver det ingen mening at han "dumper" prisen så voldsomt. Havde han solgt til f.eks. 3500 havde det stadig været langt under markedsprisen.

3) Ifølge google ligger der en Italiensk restaurent på den oplyste adresse.

4) Apple er kendt for at køre en meget streng prispolitik på deres produkter og avancen ved videresalg er typisk i størrelses ordenen 5-6%, så jeg tror ikke på man kan købe gennem officielle kanaler og tilbyde en rabat i den størrelse.

Jeg ville kontakte sælger og bede om en forklaring på hvordan han kan sælge til den pris.

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 16:36

Se også denne advarsel:

http://www.dba.dk/iphone-4-32-gb-sort-ikke/id-77686084/

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:41

Skræmmende at det kan komme bag på nogen at det er svindel.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:12

mabuhay:

Jeg synes det virker skummelt, og ville i hvert fald insistere på at se varen før jeg køber.

Noget af det jeg finder mistænksomt er:

1) Sælger skriver at telefonen er købt direkte på App store og at de ikke er SIM låst. Prisen for en 32 Gb iPhone i den amerikanske App store er pt $749 eller ca. 4000 kr. Så det kan simpelthen ikke passe!

2) Markedsprisen for en ny iPhone 4 32 Gb på DBA eller gul & gratis ligger over 4000, så selvom han på "lovlig" vis kunne sælge til den pris, så giver det ingen mening at han "dumper" prisen så voldsomt. Havde han solgt til f.eks. 3500 havde det stadig været langt under markedsprisen.

3) Ifølge google ligger der en Italiensk restaurent på den oplyste adresse.

4) Apple er kendt for at køre en meget streng prispolitik på deres produkter og avancen ved videresalg er typisk i størrelses ordenen 5-6%, så jeg tror ikke på man kan købe gennem officielle kanaler og tilbyde en rabat i den størrelse.

Jeg ville kontakte sælger og bede om en forklaring på hvordan han kan sælge til den pris.

Måske kan personen ikke regne eller også er han virkelig glad og sælger til billigere pris end hvad han selv har betalt for dem.

Men jo mistroisk er det..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)