Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement styring af en art

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk herinde på amino.

Jeg søger et program der kan håndtere alle mine kunder. Programmet skal fungere som et CRM, men hvor jeg også har mulighed for at oprette en kunde, skrive kundens data ind og afhængigt af hvilken periode man vælger for kunden skal denne kunde komme frem igen.

Måske et eksempel ville hjælpe

1. Jeg indtaster kundens oplysninger
2. Vælger kundens betalingsperiode (3,6,9 eller 12 måneders interval) (kunden får i dette eksempel 12 måneder)
3. Gemmer kunden

Når der så er gået f.eks. 11 måneder, så skal kunden fremgå på en liste af kunder som skal modtage en faktura til et nyt års abo.

Er der nogen herinde som kender sådan et program? Der må MEGET gerne være inkluderet CRM i. jo billigere det er, desto bedre. Det er dog ikke et krav at det skal være gratis, da vi også gerne vil have noget ordentligt. Vi skal cirka håndtere 25-50.000 abo. indenfor 5 år.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter lige med :)

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at tage et kig på iteras, kan ikke huske om det er .dk eller .com

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er faktisk i alfa test med et CRM modul til vores fakturaprogram. Her har du også flere actions lister, hvor kunder står på hvis de er sat til forskellige actions.

Desuden har man her mulighed for at oprette en action "Abonnement" med tids interval + vare. Så man kun skal trykke på en knap for at oprette en PDF faktura lige til at sende du.

Vi regne med at der vil gå 2-3 uger før modulet er klar. Og prisen vil være 149,- kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er også i gang med at programmere et program som kan lige det du har brug for + skrive noter til enkelte kunder, oprette nye potenielle kunder og give kunden en fast kontaktperson. Det hele kommer til at køre om en kerne der hedder "Sager".

Hvis du skal finde en kunde kan du bruge et søgefelt hvor du kan søge på kunde-nr, adresse, telefonnummer eller e-mail. Når du har fundet kunden kan du se kundeoplysninger + link overskrifter til seneste noter. Udover det kan du også tilføje en dag, hvor kunden skal poppe op hos kontaktpersonens skrivebord. (skrivebordet er startsiden og viser alle ens seneste aktiviteter + de ting man skal huske)

Er det eventuelt noget du kunne bruge, kan du skrive en besked til mig. Det vil koste mellem 49 og 99 om måneden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Abonnementsfakturering findes i mange økonomiprogrammer bl.a. i Saldi.

Her kan du ved fakturering indsætte en genfaktureringsdato. Herefter kan du trække en liste over hvem der skal faktureres på en bestemt dato, eller inden for en given periode. Når liste er trukket kan du fakturere alle på en gang og systemet beregner selv den næste genfaktureringsdato, ud fra den foregående periode.

Ring gerne for uddybning - 46902208 eller se mere på saldi.dk

 

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)