Selvfølgelig skal man tjekke eksakt søgninger, gik vist lidt stærkt der...;)
Selvfølgelig vil de ikke det, for når man kommer så vil de have kvalitet, og ikke billig....;)
Det er for hele siden
Her er tallene for Koluda byg, hvis det var det du spurgte efter... 61 Besøg% af webstedstotal: 0,89 % 6,31 Sider/besøgGns. for websted: 3,25 (94,01 %) 00:04:57 Gns. tid på webstedGns. for websted: 00:01:53 (163,46 %) 42,62 % % nye besøgGns. for websted: 73,25 % (-41,82 %) 24,59 % AfvisningsprocentGns. for websted: 54,30 % (-54,71 %) |
Hej René,
Jeg blev først opmærksom på denne tråd, da Ib sendte mig et hint
(Tak Ib!)
Jeg er glad for, at din side omkring "Tømrermester i Slagelse" har lagt sig godt. Jeg har dog også oplevet, at min side i en kort visning lå nummer 1 - og næste gang lå den "som den plejer".
Jeg ved, at man skal sørge for at logge ud af sin "iGoogle" inden man søger - derfor har jeg altid en Firefox på pc'en udelukkende til google-søgninger. Men alligevel kan det nogle gange drille.
Vi kan gøre en hel del mere ved din side - SEO-plugin'et gør det ikke alene. Der skal fyldes unikke tekster, overskrifter og keywords ind på hver enkelt side.
Og så alle dine mange tekster Indholdet er også en del af nøglen til en god placering.
Sig til hvis du, Ib eller en anden har behov for en søgeordsanalyse - så skal jeg være behjælpelig.
De bedste hilsner fra