Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr 1 og 2 på google, passer det også hos jer...?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig skal man tjekke eksakt søgninger, gik vist lidt stærkt der...;)

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men det er ikke altid "folk" indrømmer at det er det de har søgt på - "billigt"

Selvfølgelig vil de ikke det, for når man kommer så vil de have kvalitet, og ikke billig....;)

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Flot gennemsnitstid på sitet. Hvad med afvisningsprocent ?

Det er for hele siden

• 6.831
Besøg

Her er tallene for Koluda byg, hvis det var det du spurgte efter...

61 Besøg

% af webstedstotal: 0,89 %

6,31 Sider/besøg

Gns. for websted: 3,25 (94,01 %)

00:04:57 Gns. tid på websted

Gns. for websted: 00:01:53 (163,46 %)

42,62 % % nye besøg

Gns. for websted: 73,25 % (-41,82 %)

24,59 % Afvisningsprocent

Gns. for websted: 54,30 % (-54,71 %)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej René,

Jeg blev først opmærksom på denne tråd, da Ib sendte mig et hint Smile 
(Tak Ib!)

Jeg er glad for, at din side omkring "Tømrermester i Slagelse" har lagt sig godt. Jeg har dog også oplevet, at min side i en kort visning lå nummer 1 - og næste gang lå den "som den plejer".

Jeg ved, at man skal sørge for at logge ud af sin "iGoogle" inden man søger - derfor har jeg altid en Firefox på pc'en udelukkende til google-søgninger. Men alligevel kan det nogle gange drille.

Vi kan gøre en hel del mere ved din side - SEO-plugin'et gør det ikke alene. Der skal fyldes unikke tekster, overskrifter og keywords ind på hver enkelt side.

Og så alle dine mange tekster Wink Indholdet er også en del af nøglen til en god placering.

Sig til hvis du, Ib eller en anden har behov for en søgeordsanalyse - så skal jeg være behjælpelig.

De bedste hilsner fra

Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 22:31

Du er nummer 1 på Tømrermester her Wink

Tillykke med det!!!!!

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:36

Takker...:)

Så må næste mål være at lægge nummer 1 på tømrer også, der er dog væsentlig mere konkurrence på det søgeord.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:41

Bengaard:

Vi kan gøre en hel del mere ved din side - SEO-plugin'et gør det ikke alene. Der skal fyldes unikke tekster, overskrifter og keywords ind på hver enkelt side.

Og så alle dine mange tekster Wink Indholdet er også en del af nøglen til en god placering

Nej, der skal lidt mere arbejde til, men det kommer også, er begyndt så småt at lave nogle nye tekster til siden, fik dog lige en dum ide at skrive lidt om isolering af tag her i formiddags, og et par inspirations projekter til en udvendigt isolering af taget, så har det meste af dagen gået med.

Har dog fået et par nye tekster på tømrermester-rk siden, og fået rettet de eksisterende tekster til, samt overskrifter, og keywords, som du kan se rangere den også allerede på et par af de område tekster på google...;)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:51

Har du testet om det giver flere besøgnede hvis du nu skrev Slagelse og Vestsjælland med store begyndelsesbogstaver? Smile 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:56

Emil Kroer | PD:
Har du testet om det giver flere besøgnede hvis du nu skrev Slagelse og Vestsjælland med store begyndelsesbogstaver? Smile 

Mon ikke Google er ligeglad med om navneord er med stort eller lille ?

Gælder vel det samme som ved domæne navne ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 23:02

Ja, ikke Google jeg tænker på.
Men de søgende på Google's bevidsthed Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:04

Jo, skulle gerne bliver det samme resultat, uanset om det er skrevet med stort eller ej.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:18

Hej Martin !

Velkommen til, ja det er om at abonnerer på "de rigtige tråde". (Ironi kan forekomme).

Ja du og jeg skal i "nær fremtid have en alvorlig snak".

Som du også er orienteret om, har jeg "masser af synlighed i dagligdagen" Men ønsker også en mere "styret" synlighed, og ”kvalificering” af henvendelser.

For mig og se er søgeordsanalyse meget vigtigt, men mener ikke der bliver gjort meget ved det her på Amino. SEO kommer næsten altid til at handle om alt andet af mere teknisk karakter.

Jeg tænker måske især på redskaber til altenative søgeord, dem man måske ved første ”øjekast” ikke kommer i tanker om.

Man skulle måske i stedet tænke i domæne navne, i stedet for søgeord/fraser, så havde dem som domæne navne. Et ”tænkt” eksempel ”maler København” osv.

Nedenfor visses et par tråde her for nylig, uden den store respons.

http://www.amino.dk/forums/t/136555.aspx

http://www.amino.dk/forums/t/136549.aspx

Det ”nye” i Google Site links, kan man i øvrigt “styre”/påvirke disse således at man kommer op på andre og hvad med antallet. ?

1.   http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&rlz=1W1GGHP_daDK441&source=hp&q=r%C3%A5d+%26+mal&rlz=1W1GGHP_daDK441&pbx=1&oq=r%C3%A5d+%26+mal&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2585l10120l0l10578l11l11l0l1l1l0l174l1377l2.8l10l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=63e0cc3b263486c0&biw=1120&bih=527

2.   http://www.google.dk/#hl=da&sugexp=gsis%2Ci18n%3Dtrue&cp=4&gs_id=1r&xhr=t&q=www.raad-mal.dk&pq=raad-mal.dk&pf=p&sclient=psy-ab&rlz=1R2GGHP_daDK441&source=hp&pbx=1&oq=www.raad-mal.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=bcf338507e6a0f7c&biw=1120&bih=527

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)