Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenlign to udgaver - tak :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet http://www.dinchance.nu/wp/wordpress/ som et alternativ til http://dinchance.nu/

Det er de to websites jeg gerne vil have feedback på - ikke Zenbilling, som man kommer til, når man vil købe.

Især er jeg ude efter kvinders holdninger, da de er min primære målgruppe - så hvis du er mand - få lige din kæreste til at kigge på dem og sige sin mening - tusind tak :)

Hvis WP-modellen "vinder", smider jeg den frem som hovedside og sletter den anden...

Mette

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åhhh Jeg synes det er svært - jeg kan bedst lide at den grønne bjælke når hele vejen over - men jeg kan bedre lide billedet af bogen i venstre side og videoen på den anden side....

Kan man svare lidt af hvert? ;)

Jeg synes videokurserne mangler noget præsentation i form af et billede eller andet - det virker lidt tamt på mig, at der kun er en overskrift.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 18:16

Snyder lidt og svare alligevel, det nye er klart bedre. Meget bedre overblik grundet den fastere struktur. Blev helt forvirret af at se på den som den ser ud nu. 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:29

Hej Mette

Helt klart Wordpress delen nummer 1 den anden er alt for uoverskuelig at se på :-)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:02

Tak for svar.

Majbritt - hvor er det du savner et billede?

Mette

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:12

Jamen æstetisk er den nye side klart flottest - men  der hvor du har et billede af en bog på den gamle side er der kun en række overskrifter nu - og der synes jeg  bare billedet virkede bedre - men det er muligt, det  bare er mig - jeg forbinder bare ikke rækken af overskrifter med noget jeg skal købe.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 19:32

Godaften, Mette.

Jeg hælder 100% til WordPress-versionen, da den anden er - som IværksætterGen skrev - alt for uoverskuelig at se på. WordPress-versionen er dejlig enkel, og de besøgende vil også hurtigt give op, hvis de finder siden alt for uoverskuelig at navigere rundt på, så jeg vil helt klart anbefale dit WordPress-forslag.

Jeg har lige et forlag mht. din menu-bar. Jeg tror det ville være bedre, hvis du lagde begge bøger ind under samme side, og lavede navnet i menu-baren om til "Bøger" istedet. Det vil samle det mere lidt mere sammen, men det er naturligvis helt op til dig :-)

Jeg håber du kunne bruge kritikken - siden ser rigtig fin ud.
Held og lykke!

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:53

Sådan Majbritt? http://www.dinchance.nu/wp/wordpress/

Tak Sebastian!

:)

Mette

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:06

Nå, det lader til, at jeg helt sikkert skal bruge den nye fordi den er mere overskuelig og enkel.

Tillægsspørgsmål: På den gamle er der Facebook comments - jeg går ikke ud fra, at jeg kan overføre de skønne kommentarer folk har lavet,når jeg flytter WP udgaven - selvom jeg kalder siderne der samme???

Skal jeg så sætte mulighed for FB kommentarer på?

På forhånd tak

Mette

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:07

MetteSkagen:
Skal jeg så sætte mulighed for FB kommentarer på?

Ja, det synes jeg. Det er lidt mere socialt, når folk kan kommentere på de ting, hvorpå du sætter kommentar-boksen. Bliver funktionen ikke udnyttet af de aktive brugere, så fjern den :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)