Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til produkt:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som supplerende produkt til et brand jeg har på tegnebrættet, synes jeg det kunne være sjovt at få produceret en energidrik under samme navn. Problemet er bare at jeg ikke aner noget om produktion af sådan et produkt. Det går ind under produktkategorien drikkevare og her må der være en masse regler.

Hvor og hvordan får man sådan et produkt sat på markedet?

Nogle gode ideer/erfaringer?

Mvh. Rasmus Nielsen

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:50

Bare lige så du ved det.

Energidrik er meget svære at få på markedet. Det tog MEGA lang tid at få Red Bull til DK.

//Hassan

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 15:05

Hey Hassan,

Tak for dit svar - Jeg kan godt forestille mig at der kan være nogle barriere at skulle igennem. Jeg aner, som sagt intet om emnet, og suger derfor viden til mig.

Nu er Red Bull en lidt mere "hardcore" energidrik pga. det høje koffein indhold(i forhold til lignende produkter) og det er nok den primære grund til den svære implementering på det danske marked, hvor der er forholdsvis strenge krav om indholdet i produkter(kunne jeg forestille mig).

Jeg er skam godt tilfreds med en "mindre hardcore" Energi drik:)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:10

Hvis du er "ligeglad med indholdet" er den nemmeste måde, at få en aftale med et eksisterende produkt, som du får lov at brande med dit eget navn på - dermed slipper du for en masse lov- og papirarbejde.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 15:19

J. Deleuran: 

Tak for svaret!

Dit forslag lyder interessant. Jeg er jo selvfølgelig ikke ligeglad med indholdet, da det jo er mit brand der skal pryde aluminiumdåsens ydre:) Men det er jo bare et spørgsmål om at finde et produkt, som man kan acceptere og stå inde for:) Det jeg mente, i forhold til Hassans indlæg, var at jeg godt kunne acceptere et lavere koffein indhold, for nemmere at få det implementeret på det danske marked:)

Ved du hvordan man griber sådan  noget an? Har du erfaring med noget lignende?

Mvh. Rasmus Nielsen

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:26

Hvis du skule gøre det som J. Deleuran siger, kunne du få en snak med X-ray. De har meget billige energidriks, og jeg tror også det er de billigste :)

//Hassan

Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 15:34

Hassan, Det er slet ikke så dum en ide, dem og Hustler laver nemlig rigtig billige produkter og de smager faktisk udemærket! :)

//Rasmus 

Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 15:40

Lige en tilføjelse:

Jeg er dog en smule nervøs for at man vil komme til at skulle aftage et aaaalt for stort parti af vare ved at indgå en aftale med fx. Harboe, som producerer Xray og Hustler.

Det vil være alt for voldsomt for et lille nyt brand tror jeg.

//Rasmus

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:55

Selvom X-ray og hustler er billige produkter, tror jeg det ville være dyrt for dig at få dit logo/energi navn på æsken..

Prøv at sende en mail til et af firmaerne eller tag en personlig snak med dem?

//Hassan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)