Er det kun mig, der har behov for et sted i København, en service, et ebusinesscenter, som jeg har hørt, at man har lavet i Herning eller Struer.
Jeg mangler et sted, hvortil jeg kan få varer leveret, hvor jeg eller en anden kan stå og pakke, hvor jeg (og andre) kan aflevere bilag til en bogholder, og hvor PostDanmark kan hente pakkerne.
Jeg har stadig brug for selv at have styr på ordrer og lager, det er noget, der er svært at outsource til andre, med mindre de kender din business rigtig godt, eller med mindre du har meget få vare-emner.
Måske kunne der også være et lille fotostudie, hvor man kunne tage billeder af sine varer - gode fotos sælger bedre.
Tænk, hvis sådan et sted også kunne være en forretning, hvor alle kunne udstille og sælge deres varer til "strøgkunder" - det ville være super.
Måske kunne man netværke med andre webshop-ejere, for jeg tror, at der er et behov - mere og mere handel flytter online.
Jeg tror sørme i dag at jeg vil stemme på en politiker, der vil fremme tilskud til sådan et sted.
mvh.
Karin
Selvbetjeningsstudiet coSounds kan lejes - billigt
Følg med via nyhedsbrevet på www.podconsult.dk og på Facebook
Køb udstyr via PodConsult http://podconsult.dk/butik/
|
Kanon vinkel med en strøg-butik hvor alle tilknyttede webshops kunne udstille.
Mener at et succeskriterier for en sådan shop/service vil være at man kan "outsource" sin pakning og afsendelse, samt løssalg. Ellers er man lige vidt...