Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der behov for ebusinesscenter i København eller på Frederiksberg?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det kun mig, der har behov for et sted i København, en service, et ebusinesscenter, som jeg har hørt, at man har lavet i Herning eller Struer. 
Jeg mangler et sted, hvortil jeg kan få varer leveret, hvor jeg eller en anden kan stå og pakke, hvor jeg (og andre) kan aflevere bilag til en bogholder, og hvor PostDanmark kan hente pakkerne. 
Jeg har stadig brug for selv at have styr på ordrer og lager, det er noget, der er svært at outsource til andre, med mindre de kender din business rigtig godt, eller med mindre du har meget få vare-emner. 
Måske kunne der også være et lille fotostudie, hvor man kunne tage billeder af sine varer - gode fotos sælger bedre. 
Tænk, hvis sådan et sted også kunne være en forretning, hvor alle kunne udstille og sælge deres varer til "strøgkunder" - det ville være super. 
Måske kunne man netværke med andre webshop-ejere, for jeg tror, at der er et behov - mere og mere handel flytter online. 
Jeg tror sørme i dag at jeg vil stemme på en politiker, der vil fremme tilskud til sådan et sted.
mvh.
Karin

btn_viewmy_160x33.png
Selvbetjeningsstudiet coSounds kan lejes - billigt 
Følg med via nyhedsbrevet på www.podconsult.dk  og på Facebook

Køb udstyr via PodConsult http://podconsult.dk/butik/

Karin Høgh
Dalgas Have 44, 1. tv
2000 Frederiksberg
Mob. +45 21 27 60 92      
karin@podconsult.dk

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Fra  dejliglama.dk Skrevet kl. 12:39

Kanon vinkel med en strøg-butik hvor alle tilknyttede webshops kunne udstille. 

Mener at et succeskriterier for en sådan shop/service vil være at man kan "outsource" sin pakning og afsendelse, samt løssalg. Ellers er man lige vidt...

Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Fra  dejliglama.dk Skrevet kl. 12:39

Hov - kommer i tanke om Lynfabrikken.dk i Århus, som faktisk - udover at være en cafe - også er en butik...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:50

Ja, de jyder, de kan sagtens ;-)

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 12:52

Lyder som et spændende initiativ, jeg kan ikke selv bruge det lige her og nu, men ideen er god nok.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:55

På et tidspunkt var der et forsøg på at starte Mailbox op i Danmark, det kan være at der stadigvæk er en filial tilbage i Palægade - Afdelingen i Hellerup er lukket. Hvis de stadigvæk er i centrum, så er den ønskede service en del af deres kerne område. En anden mulighed er at du ringer til os, det er ikke vores kerne forretning, da vi er et lagerhotel, men måske vi kan finde en løsning.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)