Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! jeg har en god forretning med store potentiale, men mangler hjælp til at komme vidre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

beskrivelse: Vi har en lille (34kvm2)men meget succesfuld fastfood forretning. Det er en spisested og har eksisteret i over 21 år, med samme koncept og samme ejer. Vi ligger på et meget centralt sted, og er meget kendt. Vores primære målgruppe er unge mennesker fra nattelivet og studerende( med en lille budget) men de sidste 5 år er målgrupen bleven udvidet, da middelalderne og ældre menesker(rig, fattig) har fået smag for vores mad.

Spørgesmål 1:

Vi har over 20.000 besøgende kunder hvoraf cirka 15.000 er spisende kunder hver månede. Vi har for sjov lavet en facebook side til forretningen og har cirka 1000 venner ( vi har endnu ikke reklameret i forretningen at vi har facebook, regner med at det let kan bliver over 4000mennesker på vennerlisten.

Hvordan kan vi bruge det til vores fordel?  ( har to skærme som man kigger direkt på når man kommer ind i forretningen , man kan eventulet bruge den ene af dem til reklamer, og hvis man gør, hvordan finder jeg firmaer der gerne vil reklamere for deres produkt hos os )

spørgesmål 2:

Vi har formodet at øge omsætningen med over 500% i de sidste 5-6 år. og grunden er vores hjemmelavet dressing. Vi har mange kunder/andre spisesteder der gerne vil købe den i alm. butikker. hvordan kan jeg finde nogen der kan masseproducer vores dressing? (fakta: over 9 ud af 10 kunder ville købe vores dressing i butikkerne, hvis man ku købe den)

=)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:34

Spørgsmål 1:
Lad være med at have en profil, altid hav en Facebook side. Når I rammer 5000 venner, så kan I ikke få flere venner. Samtidig er profilerne imod Facebooks regler til firmaer.

Fordel?
Lav nogle fede konkurrencer.. Promover nogle fede tilbud (KOMMER DU TIRSDAG, 50% RABAT!).. Den slags. Det store formål med siden er at få folk til at komme igen.

(Hvis du vil have en væsentligt dybere række af ideer / brug, så skriver du bare privat til mig)

Spørgsmål 2:
Det er desværre ret problematisk at lave fødevarer i Danmark. I skal have jeres eget autorisationsnummer og tilladelser, selv hvis I bare importerer det.

Jeg kender ingen leverandører, men det er ret nemt at få lavet i DK. Da DK er et af de førende lande netop indenfor fødevarer er der gode muligheder. Enten vil nogle her fra tråden skrive, ellers kan du prøve at søge i De Gule Sider, væksthusende eller Google.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Hey westpoin,

Og tillykke med succesen.

Jeg sad og tænkte på om det ville være en mulighed evt. at lave  el. flere kampagnesites, hvor de kunder i får ind, har mulighed for at købe dressingen, og hvor i evt. sælger flere hjemmelavet dressinger?

Er derudover er jeg enig med Lars's forslag omkring tilbudskampagner - Eventuelt få nogle anmeldere til at komme ind og smage - hvis det skilder sig så meget ud fra den anden fastfood branche.

Kun forslag og håber i kan bruge dem.. Fortsat Held og lykke

og god weekend,

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)