Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette produkter, hvordan gør DU?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og er ved at kaste op over at oprette produkter i min shop!

Så jeg tænkte hvordan gør DU det? Hvordan undgår du at kører træt i det? Jeg får snart helt firkantede øjne af det.. 10 produkter så er mit hovede ved at eksplodere

Som jeg gør det lige nu:

Jeg fylder et regneark med produkter, som jeg gemmmer som csv fil som jeg importerer med noget hjemmestrikket kode.
Herefter finder/fritlægger og resizer jeg billederne til produkterne samt tilføjer beskrivelser osv (beskrivelserne skal tilføjes sammen med csv filen fremover).

Lad mig hørere jeres metoder..

Hav en fortsat god aften!

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 19:56

Der er ikke nemme måder at gøre det på, mester desværre :)

Man skal sætte sig ind i det og hvis det ikke er ens eget side så lever man sig ind i det og ser sig selv som ejeren og derfor er intet for hårdt.

At være webdesigner og programmere og sætte produkter op bla. er ikke nemt, derfor tager vi også en fair pris for det :)

vh

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:56

hejsa Sonny.

Jeg kan godt hjælpe dig med at oprette produkter på din webshop. Hvis du har dem liggende i et dokument eller andet, opretter jeg dem manuelt til en meget billig pris. Har før lavet denne form for opgaver, så ved hvad du forventer.

Lad mig høre fra dig :) 

.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kontakt Jonathan herinde... Skal lige finde ham, men han søger sådan noget arbejde...

EDIT: Han havde skrevet i tråden selv, kan jeg se... Sorry for mit værdiløse indlæg...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 20:10

er mest ude efter nogle idéer til at strømligne min oprettelses process.. Ikke så meget folk til at gøre det for mig, problemet med mine produkter er film. 

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)