Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate til Din eCigaret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliates og andre interesserede kloge hoveder=)

Jeg overvejer lidt at starte affiliate med henblik på salg af e cigaretter. Jeg er interesseret i at høre hvor meget jeg skal regne med at give pr. solgte produkt (%-sats) samt få nogle anbefalinger til gode affiliate virksomheder. Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på, vil jeg også værdsætte en masse gode råd! 

Derudover er jeg også interesseret i andre gode råd til markedsføring. Jeg står i den lidt specielle situation, at jeg ikke må bruge facebook og adwords så jeg er i øjeblikket udelukkende afhængig af salg gennem googles organiske søgninger.

Glæder mig til at høre fra jer alle!

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:14

Hej,

Når du skal udregne det, så prøv denne formel:

Gennemsnitlig ordre * din afregning i procent * konverteringsprocent

Afregner du også med en klik pris, skal denne klik pris ligges oven i resultat fra ovenstående.

Herefter ændre du "din afregning i procent" indtil du rammer 2,5.

2,5 er det tal som en del går efter. På nogle produkter kan tallet være mere eller mindre, men 2,5 er et godt bud.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:54

Det er måske dumt spurgt, men hvad er min afregning i procent.. hvad betyder det mere præcist?

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:13

Jeg tror Partner-Ads ville kunne hjælpe dig med at markedføre din butik, de har i forvejen en masse mindre niche butikker. Det skulle også være billigt at komme i gang hos dem, og derfor kan du jo altid prøve at teste dem af. Ken fra Partner-Ads er også at finde her inde på Amino.

Jeg synes selv det kunne være en sjov lille niche at prøve at arbejde med som affiliate :)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:14
Det er den procentsats du regner med at ville give til os der tilmelder dit program.

Vil du give 10% indsætter du det i formelen.
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 19:03

Tak Kristian.

Jeg modtager gerne tilbud fra interesserede.. bare send en PM og et godt forslag, så kan vi hurtigt prøve det af.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)