Hej Affiliates og andre interesserede kloge hoveder=)
Jeg overvejer lidt at starte affiliate med henblik på salg af e cigaretter. Jeg er interesseret i at høre hvor meget jeg skal regne med at give pr. solgte produkt (%-sats) samt få nogle anbefalinger til gode affiliate virksomheder. Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på, vil jeg også værdsætte en masse gode råd!
Derudover er jeg også interesseret i andre gode råd til markedsføring. Jeg står i den lidt specielle situation, at jeg ikke må bruge facebook og adwords så jeg er i øjeblikket udelukkende afhængig af salg gennem googles organiske søgninger.
Glæder mig til at høre fra jer alle!
Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?
Jeg tror Partner-Ads ville kunne hjælpe dig med at markedføre din butik, de har i forvejen en masse mindre niche butikker. Det skulle også være billigt at komme i gang hos dem, og derfor kan du jo altid prøve at teste dem af. Ken fra Partner-Ads er også at finde her inde på Amino.
Jeg synes selv det kunne være en sjov lille niche at prøve at arbejde med som affiliate :)