Hej Aminoer |
Denne her ---> mobilabonnementer
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Den er vidunderlig - måske. Kan vi se link? Update: Hov du nåede at smide link.. :-) |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Sorry :) |
Siden er ganske fin - Men du vil nok opleve konkurrencen på de keywords er modbydelig. |
Men det kan godt lade sig gøre ikke? |
Alting kan lade sig gøre - men du skal vide at med de keywords der kommer du op i mod nogle af de store drenge :-) Det er ikke nemme keywords som "twilight" :-) Så enten skal du have evnerne til at konkurrerer med de bedste SEO mæssigt. Ellers skal du overveje hvordan du skaffer traffik på en alternativ måde. Det ville også være rigtig godt hvis du fandt en måde at give dine besøgende noget de ikke får på de andre sider - Der er jo en million med prissammenligning, hvordan kan du skille dig ud? |
Selvfølgelig kan det det! Og det er jo ikke raketvidenskab at gennemskue hvad der skal til. Der skal links til. Plus tilfredse besøgende. De links kan du enten bygge selv eller købe hjælp til at bygge - uanset hvad ligger der et stort arbejde eller en stor investering foran dig, inden du kan overhale alle de andre som gør det samme og er startet længe før dig. Hvis du vil hurtigere og måske billigere foran, skal der noget andet til. Noget som får folk til at linke helt af sig selv. Og et godt design og en super tekst og opdaterede prislister er altså ikke nok. Måske der skal et tool til. Måske en slags beregner, som folk har brug for eller som kan noget der er så sjovt at det bare må deles med vennerne. Eller måske noget andet - video eller grafik eller andet som er så nyttigt, sjovt eller chokerende, at det bare spreder sig selv, når du slipper det løs. Mvh Anders Saugstrup |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Pæn og overskuelig side. Ser rigtig godt ud - men som sagt er der benhård konkurrence på det marked. Dog hedder det ET mobilabonnement og ikke EN - og derfor også hvilkeT abonnement og ikke hvilkeN. ;-)
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Hej Sasa En pæn og overskuelig side som nok skal give afkast. Du bør dog nok lige læse lidt korrektur. Jeg går ud fra det er Danskerne der er de mest talende og ikke Danserne. |
Venlig hilsen
Per Thomsen