Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - kompetencekanalen.dk / Sidste råd inden jeg siger JA

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og skal tage en stor beslutning (for mig er den stor) ang. SEO
Jeg har undersøgt, læst og studeret referencer. Jeg er kommet frem til at det skal være kompetencekanalen.dk der skal stå for SEO arbejdet på min side.

Det jeg dog lige ønsker dagen inden jeg skal skrive under, er om der er nogen som lige kan give mig en sidste anbefaling med på vejen ang. kompetencekanalen.dk. Og selvfølgelig også hvis der er nogen som har haft en dårlig oplevelse.

Til de af jer, som selv tilbyder SEO, så er denne tråd ikke forbeholdt tilbud fra jeres side af, da jeg højst sandsynligt har være inde på jer, men har valgt jer fra, pga. pris, kvalitet mm. Og fordi at jeg allerede har taget en beslutning og vil ikke til at begynde og revudere mit valg pga. andre tilbud.

Så denne tråd er udelukkende kun, hvis du kan fortælle mig noget godt eller skidt om kompetencekanalen.dk.

På forhånd mange tak :)

Med venlig hilsen
Danny 

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

De er gode til at lave maler SEO - se her 

Jeg har personligt ikke hørt noget dårligt om dem. Yes

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan Kun tale godt on kompetencekanalen de laver et kanon stykke arbejde.

 

her til kan jeg så sige at jeg i mit samarbejde med dem også har været på besøg på deres addresse og se dem i deres arbejde og kan kun sige at det er super professionelt.

 

jeg har brugt både kompetencekanalen og SEO++ til arbejde for min side og det har givet mig et super løft på både min side men også på mine søgeord.

 

hvis du ellers har nogen spørgsmål ang. kompetencekanalen kan du endelig skrive til mig så svare jeg gerne.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Støhs:

Kan Kun tale godt on kompetencekanalen de laver et kanon stykke arbejde.

 

her til kan jeg så sige at jeg i mit samarbejde med dem også har været på besøg på deres addresse og se dem i deres arbejde og kan kun sige at det er super professionelt.

 

jeg har brugt både kompetencekanalen og SEO++ til arbejde for min side og det har givet mig et super løft på både min side men også på mine søgeord.

 

hvis du ellers har nogen spørgsmål ang. kompetencekanalen kan du endelig skrive til mig så svare jeg gerne.

Hej Mads,

Tak for reference. Hvem er SEO++ ???

Hvor lang tid gik det før at du ramte side 1 og toppen på side 1, på de/det mest vigtigste søgeord? Mit er jo selvfølgelig sexlegetøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit vigtigste gøgeord er stadig kun på en ca. 50 plads på google men det kommer stille og roligt.

 

men jeg går ca. 20 besøgende frem om dagen pr. månede fra organiske søgninger.

jeg har SEO++ til at lave noget arbejde med facebook ( super service ) og noget SEO arbejde ( SEO++ er et medlem her på siden )

 

så har jeg kompetancekanalen til at lave SEO og onsite arbejde for mig da jeg ikke selv kan lave onsite arbejde da jeg ikke staver ret godt.

 

her ud over har jeg brugt lidt forskellige tekst forfatter her fra Amino for at spore mig ind på hvem der skriver det bedste for mig.

 

men et ord som "sexlegetøj" vil efter min mening tage MEGET langtid men jeg er ikke SEO ekspert så kan ikke komme med et bud men tror du skal satse på nogen gode stabile longtail søgeord først.

 

hvis nogen SEO eksperter vil rette mig her så gør det endelig da jeg ikke er ekspert men kun seo kunde :)

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke expert, men start, som der bliver sagt og som vi faktisk også har talt om før, med at høste de lavest hængende frugter først.

Hvis dit SEO firma skal bruge 100 dage for at få dig nr 1 på sexlegetøj, og 30 dage på nogen andre søgeord med lav konkurrence, så kan du i de 60 dage derimellem tjene penge imens de arbejder på det der tager lang tid. Det er måske lidt groft skitseret, og tiderne kan du helt sikkert ikke regne med. Men jeg håber du fanger pointen.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Støhs:
men et ord som "sexlegetøj" vil efter min mening tage MEGET langtid men jeg er ikke SEO ekspert så kan ikke komme med et bud men tror du skal satse på nogen gode stabile longtail søgeord først.
Rent faktisk er ordet sexlegetøj et ord som der er enormt mange søgninger på, men lav konkurrence, derfor er det en god kandidat til yderligere optimering. så den er ikke så svær som fx ordet dildo er. Den har derfor langt større effekt.

Dermed ikke sagt at det er en nem sag at gøre det, der er bare andre ord i samme boldgade som er sværere.

Jeg kan se at du har fulgt mange af de anbefalinger som jeg i sin tid kom med, hvilket har betydet fremgang for langt de fleste ord. De fleste er jo gået fra en 100+ placering til en top 15...  Dog ser jeg en tilbagegang på fx ordet sexlegetøj.

Jeg kan også se at du er kommet til at rette de ændringer jeg lavede i systemet i forhold til fx formatering af overskrifter, tilbage til noget dårligere. her tænker jeg fx på din h1, som nu er blevet til en h2. og h2 som nu er blevet til h3... Det er ikke godt for din online synlighed at den udskiftning nu er kommet. Det er sikkert sket i forbindelse med en opdatering af designet/systemet... Du bør rette det tilbage før du får nogen til at klare din SEO, da det vil løfte din side til et højere niveau bare ved den lille ændring, og det er en ændring som kan klares på 5 minutter :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Mads for den fine reference.

:)

og jeg er seo++, by the way.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var til møde ved KK i dag, for et evt samarbejde. De virker super professionelle, og som nogle serøse mennesker der tager deres abejde alvorligt.

Jeg glæder mig til at se min side der sælger gaming udstyr stige i omsætning :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)