Jeg er ved at lave en hjemmeside i Wordpress. Siden skal være på 4 forskellige sprog, til det benytter jeg WPML. SEO'en håndteres af "All in one SEO pack" - Jeg er udemærket klar over der findes bedre plugins til at håndtere SEO i Wordpress, men kunden ønsker dette plugin. So far, so good. Men da Wordpress i dette projekt benyttes mere som CMS end som blog, har siden en statisk forside. Her opstår problemet. WPML og AIOSEOP spiller ikke rigtig sammen når man benytter statiske forsider. AIOSEOP er ikke interesseret i at rette de to linier der skal til i deres kode, for at få det til at virke (Som jeg har forstået det). Jeg har så Google'et det en del, og fundet følgende hook: /** All in one seo pack hook **/ Dette hook skulle efter sigende fixe problemet. Ved at bruge dette hook er mine meta keywords og mine titles rigtige, men min description er stadig den samme på alle statiske forsider. Skal lige uddybe, problemet er, at ved at bruge statiske forsider, på flere sprog, tager AIOSEOP altid ens standard meta title, keywords og description, og ikke dem man angiver på selve den statiske side. Er der en wordpress haj, eller et PHP geni som kan knække denne nød for mig? Jeg er kørt fast og på Wordpress.org's forum er der ikke megen hjælp at hente. |
If your interested we could fix it :)
Hire me and my team of Ninja, and you won't regret it!. Interested? You should be,
if you don't consider us, it may cost you time or money....