Jeg skal igang med at føre et regnskab men vil lige have jeres meninger og erfaringer med på vejen.. Pris spiller også ind
Jeg skal egentlig bare kunne udsende fakturaer til kunder osv og ellers føre regnskab med indtægter og udgifter.. Har kigget lidt på www.e-conomic.dk, men synes sgu det er meget forvirrende og meget uigennemsigtigt..
Har også kigget på summasummarum, og det virker også sådan ok, men det er jo ikke online!? hmm..
Men faldt så over www.online-økonomi.dk.. Umiddelbart virker det meget overskueligt, men kan det alt hvad jeg har brug for? Prisen er i hvert fald pænt lavere end de andre
Hvad bruger I andre?
Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013
Jeg arbejder selv med økonomisystemer til dagligt, og har brugt e-conomic i 4 år nu. Jeg kan gode lide deres "størrelse" de virker meget seriøse og har en størrelse som gør at de ikke bare lukker ned igen eller stopper fordi det ikke er sjovt mere.
Desuden har e-conomic en masse apps som gør at ens e-conomic løsning kan udvides markant. Lidt i stil med en iphone og apps som hos Apple :)
I forhold til hvad du skal bruge, så vil e-conomic sagtens kunne fungere. Og som Johnny rigtig nok siger, så kan du udvide programmet med apps og tillægsmoduler, hvis du får brug for det senere.
Hvis du kan sætte et par ord på, hvad du synes der er forvirrende ved e-conomic, så vil jeg gerne hjælpe dig med at få opklaret det. Og du er selvfølgelig også velkommen til at ringe til vores telefonsupport, som helt sikkert også kan hjælpe dig videre.
Vil helt klart anbefale dig http://web-regnskab.dk. Det er super nemt at anvende og de gange jeg har haft fat i supporten har de været rigtig venlige til at hjælpe mig med bogføring.
Herudover er de vidst også nogle af de billigste på markedet inden for online regnskab. De har også et fakturamodul, som er ganske nice :)
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
Med Saldi kommer du billigst i gang. Ganske enkelt.
Samtidig indeholder Saldi stort set alt hvad du vil få brug for når din virksomhed vokser, samt en masse smarte funktioner som gør din hverdag nemmere.