Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk hjælp til en rigtig god ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi er 3 personer der sammen har en god ide til en internet side. Vi kommer fra en blandet baggrund med erfaring inden for salg, processor, marketing og sågar håndværk.

Vi har desvære alle det til fældes, at vi ingen erfaring har inden for programering og grafik!

Det vi søger nu er gode råd pg hjælp. Derfor denne tråd.

Vi har alle fuldtids-stillinger og vil have den nye virksomhed som et projekt og hjertebarn i fritiden. Derfor bliver tiden begrænset i starten indtil vi har midler nok til at bruge tiden fuldtid.

Vores spørgsmål er:

• Er der nogle der enten selv har eller kender en person med erfaring inden for grafik og programering der kunne finde et nyt projekt spændende?
  • Hvordan gør man typisk omkring "aflønning" i starten. Vores tanker er at fra start give en del af virksomheden til en person der vil brænde for vores ide og tror på det giver indtægt på sigt?

Det skal siges at vi i starten ikke tænker penge og søger en hurtig million. Vi ønsker en spændende side som på sigt kan skabe sjove muligheder for indtægt og exit. Derfor skal personen finde den del spændende.

Hvis personen kan li sushi er det et stort plus:)

Dette er min første indlæg så jeg håber alle bære over med eventuelle fejl

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:49

Jeg kan lave jeres logoer hvis?

Vi kunne skrives ved på skype :)

Jeg har eksempler i kan se, som i måske vil blive fristet af :)

//Hassan

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:54

Og faktisk elsker jeg sushi :)

Har også styr på noget programmering hvis det er :=)

//Hassan

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20

Hejsa.

Jeg kan måske hjælpe dig. Jeg er god til det grafiske, og har en veninde der laver hjemmesider. vi arbejder altid godt sammen  Hun er i gang med hovedforløbet på web-integrator uddannelsen, og jeg selv er i gang med skilte tekniker, Men med grafisk som hobby.

Her kan du se de ting jeg har lavet:

https://www.facebook.com/pages/KW-graphic-design/105313566203818

Og denne hjemmeside har vi bla lavet sammen for et års tid siden, så jeg vil vove at påstå at vi er blevet bedre siden :)

www.rere.dk

Med venlig hilsen Kristina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)