Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense farvepalet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke rodet så meget med Adsense før, men sidder lige nu med en side hvor der er adsense på, og jeg er stødt ind i et lille problem.

Adsense-annoncen skal være så neutral som muligt, så baggrundsfaven skal være den samme som siden hvor adsense-annoncer er sat ind. Men jeg kan ikke finde farvekoden på baggrunden i det theme som WP-siden er sat op med. Kan man evt. sætte adsense op til at køre med gennemsigtig baggrund?

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:19

Hvis du går ind i udseende inde i wordpress panelet, og klikker på editor, og finder style.css, så kan du gå lidt ned på siden og så bør du kunne finde en gode der nok ser sådan ud.

background: #f1f1f1;

eller

background-color: #e7e7e7;

det kommer jo an på hvilken farve din side har:)

håber du kan bruge det:) eller må du lige spørge igen ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:20

Hej Kim,

Nej det kan du ikke. Du kan tage et screenshot af siden, og bruge Photoshop/Gimp/Paint.net eller lign. til at "Picke" farven. Alternativt kan du, såfremt du bruger Google Chrome, hente udvidelsen "EyeDropper" som kan give dig farven ved blot at klikke på baggrunden.

Ellers skal du være velkommen til at sende linket i en privat besked eller her i tråden, så kan jeg give dig farven.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 07:45

Lars Bo Thomsen:

Hej Kim,

Nej det kan du ikke. Du kan tage et screenshot af siden, og bruge Photoshop/Gimp/Paint.net eller lign. til at "Picke" farven. Alternativt kan du, såfremt du bruger Google Chrome, hente udvidelsen "EyeDropper" som kan give dig farven ved blot at klikke på baggrunden.

Ellers skal du være velkommen til at sende linket i en privat besked eller her i tråden, så kan jeg give dig farven.

Ja i photoshop er der også en eyedrop-funktion. Tag et screendump, gem det som et billede, åbn det i photoshop og find farvekoden vha. eyedrop - det er det nemmeste.

Transparante farver hedder i nørdesprog RGBA og understøttes ikke af google adsense.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 10:04

Jeg har kigget i CSS-filen, men der er ingen af dem som kan bruges. Har prøvet dem alle sammen.

Det er side-baren på Kørekort og Køreskoler som driller.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er #464d55

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 10:19

Mange tak, det var jo lige den farve jeg ledte efter :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)