Jeg har været igang med at lave adwords selv, men synes ikke jeg får helt nok ud af mine penge.
Men jeg har nu set i øjnene at jeg behøver lidt hjælp til det. Men hvordan pokker skal jeg sortere i de forskellige der tilbyder denne service. Jeg har før i tiden haft et par stykker til at hjælpe, men det er begge gange endt i en bekostelig affære. Derfor søger jeg en der kan sparke r.. med det samme. ved godt der skal lidt test osv. før det kører. Men det skulle gerne ende med en lille overskudsforretning at have adwords til at køre.
Men har i nogle forslag til firmaer eller måder jeg skal sortere dem på?? eller bare et råd til mig.. jeg er åben
Men jeg tror egentlig de fleste her i dette forum er nogenlunde enige med mig - i hvert fald i princippet om, at arbejdet skal udføres på din egen AdWords konto og effekten måles via din egen Analytics konto.
I Danmark er det en ren jungle at vælge AdWords Agency. Der er rigtig mange om buddet med alle mulige former for betalingsløsninger. . .
Mit råd er at du tager en snak med en potentiel AdWords samarbejdspartner, får sat nogle realistiske mål, og - som troels siger - at du er sikret at du har fuld kontrol over dine AdWords- og Analytics konti.
Priserne kan variere meget, alt afhængig af målsætninger og budget.
Det kan jo være fristende at tilbyde sin hjælp med hurtige og billige resultater. Men nu er en succes med AdWords jo ikke udelukkende AdWords kvalitetens fortjeneste. Hjemmesiden/ shoppen kvalitete er absolut vigtigt.
Nu ved jeg ikke hvilken side du skal have AdWords hjælp til, men har set på www.teamannasminde.dk og www.pigo.dk og går ud fra det er en af dem eller begge?
Og i det tilfælde ville jeg have mine forbehold. Uanset hvor gode AdWords kampagner du får, vil de nok ikke give dig tilfredsstillende/ super høje konverteringsresultater. Der er efter min mening for mange mindre detaljer på siderne der skal ordnes før det store AdWords budget burde benyttes.
Så min anbefaling vil være, at du får en gennemgang af dine sider og brugervenligheden.
ps. - kender jo ikke dine trafikdata, så kan være jeg tager helt fejl. Ovenstående er blot min umiddelbare mening.