Hej Jeg har lavet en simpel hjemmeside i Wordpress, men nu kunne jeg godt tænke mig at skifte den statiske forside ud med en blog. Resten af siderne skal fortsat være statiske. Jeg har en god ide om, hvad jeg vil skrive og hvordan, og jeg har bjerge af stof. Men jeg kan overhovedet ikke overskue, hvordan jeg bygger blogsiden op rent teknisk, hvordan det fungerer med arkiver, hvad jeg skal tænke på i forhold til søgeord mmm. Forsøger at læse mig til det, men må sande, at jeg konstant bliver afbrudt, og efter 2-3-4 dage med andet arbejde, har jeg glemt det hele igen. Så nu overvejer jeg, om jeg har brug for hjælp og hvad det evt. koster? Er der nogen, som vil tage et kig på min side – www.hoyen.dk - og komme med et bud? Dvs at bygge forsiden om til en blog, ordne højre-menuerne på en eller anden måde (som vi selvfølgelig lige skal snakke om hvordan) og forklare mig det hele, sådan at jeg forstår, hvad der er sket. Det hele skal laves så simpelt som muligt. Målet for mig er, at jeg efterfølgende ’kun’ skal koncentrere mig om at udfylde det indholdsmæssige? Også gerne se tingene igennem for ’teknisk snavs’. Håber, det giver mening og at oplysningerne er tilstrækkelige. Ellers spørg endelig. /Marianne |
Hej Marianne,
Det kan jeg sagtens hjælpe dig med. Hvis du lige oplyser din mail i en PB, så kan vi tage den derfra :-)
Mvh. Christian - Wimbo.dk