Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook irriterer mig!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min facebook side irriterer mig! De likes jeg har er folk i min vennekreds der interesserer sig for det jeg laver og mange af dem laver det samme som mig, det forstår jeg godt. Men jeg vil gerne kunne nå ud til flere potentielle kunder...

Jeg har fået venner til at dele mine opdateringer, men det går noget trægt med at komme ud til folk. Jeg har overvejet en konkurrence, men gider ikke have mange likes der kun er der for at vinde noget.

Nogen der har en idé til hvordan jeg når ud til flere? Virker deres 'advertise page'/ er det pengene værd?

Min side ses her: http://www.facebook.com/pages/Jammerbugt-Marketing/122229387853138

Andet feedback er også velkommen:)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anni,

Der er næsten ikke noget værre end at sidde og kigge på sin Facebook side og se den bare står stille og som du selv nævner, er de eneste "fans" man har, dem man selv har trukket derhen fra sin egen kreds. :)

Først og fremmest, så er du nået over den magiske grænse med 25 fans / likes, så nu skulle du kunne gå ind og få en mere human url frem for din .com / pages / etc etc. Det gør den lidt nemmere at fortælle videre.

Derudover er din Facebookside slet ikke nævnt på din hjemmeside efter hvad jeg kunne se. Så som udgangspunkt ville jeg gå ind og lave en side udelukkende til at promovere Facebooksiden. Fortæl om hvad du vil med den, at der eksempelvis kommer her og nu tilbud kun til "likers" og sådan noget i den dur.

Det var bare lige et par hurtige tanker, jeg håber du kan bruge det :o)

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er nok en nødvendighed at inddrage min hjemmeside. Har planer om at få koblet noget med nyhedsbrev på hjemmesiden, men det ene behøver måske ikke udelukke det andet?

Tommy Nitz:
Først og fremmest, så er du nået over den magiske grænse med 25 fans / likes, så nu skulle du kunne gå ind og få en mere human url frem for din .com / pages / etc etc. Det gør den lidt nemmere at fortælle videre.

Hvad betyder det du skriver her?

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Anni Volden:
Ja, det er nok en nødvendighed at inddrage min hjemmeside. Har planer om at få koblet noget med nyhedsbrev på hjemmesiden, men det ene behøver måske ikke udelukke det andet?

Nej det synes jeg egentlig ikke, folk kan jo vælge det ene frem for det andet eller begge. Nyhedsbrevet er mere til de længere historier hvor Facebook er til highlights - lidt firkantet sagt måske - men derfor mener jeg sagtens man kan have begge.

Det andet med linket kan du læse mere om her, blandt andet punkt 2:

http://www.facebook.com/help?page=900

Tommy

Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for hjælpen Tommy.

Hvis det her ink virker er jeg et skridt tættere på facebook-himlen;)

http://www.facebook.com/jammerbugtmarketing

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bruge funktionen der hedder brug facebook på vegne af. Derfra kunne du så gå ind på andre facebook sider inden for dit felt. Og f.eks. svare på spørgsmål, der var blevet stilet af brugere på siderne :)

-Alexander Larsen    

Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Larsen:
Jeg ville bruge funktionen der hedder brug facebook på vegne af. Derfra kunne du så gå ind på andre facebook sider inden for dit felt. Og f.eks. svare på spørgsmål, der var blevet stilet af brugere på siderne :)

Kan jeg få dig til at give mig et eksempel?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en facebook ved navn "Lær at tjene penge på nettet med molia.dk" min målgruppe er primært unge. Derfor kunne jeg f.eks. gå ind på Ungarbejde.dk's facebook side. Der kan der være en der spørg

"Hvilke job kan jeg få når jeg kun er 13?"

Jeg svarer:

"Jeg ved man kan blive reklame omdeler, derudover kan du også forsøge at tjene nogle penge online. Den sidst nævnte mulighed kan du se nærmere på her: http://www.facebook.com/tjenpengepaanettet"

Håber mit svar var forståeligt og brugbart :)

-Alexander Larsen  

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt annoncer på facebook, hvor jeg har annonceret for min FB side. Det har hver gang givet nye likes. Du kan selv sætte budgettet - ligesom ved google annoncering - så du har et loft for, hvor meget du vil bruge f.eks. pr. dag.

Andet eksempel: har du tilbud på et produkt og vil ikke "spamme" din facebook væg med flere gange at skrive om det, så kan du købe en annonce, som du dirigerer til dine "likere" - herved kommer annoncen frem i højre side når de navigerer rundt på FB og bliver mere indirekte gjort opmærksom på dit gode tilbud.

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)