Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af en lille webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på amino.dk

Min ven og jeg, begge 18 år gamle, har gået og snakket om at oprette en webshop hvor vi kunne sælge covers til mobiltelefoner. Vi tænker at vi vil starte med en 20-30 forskellige covers og se om det er noget der går som varmt brød, eller ikke. Vi har fundet siden www.shooples.com der leverer en billig webshop med mulighed for vores eget domænenavn for 75 kr/mdr. Hvordan ser i den løsning i forhold til vores webshop? Og hvordan gør vi med kortbetaling, hvad er den nemmeste måde? Gode råd og vejledning modtages meget gerne!

Tilmeldt 13. Sep 11
Skrevet kl. 16:52

Ingen hjælp at hente?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:10

Jeg kender dem ikke men jeg ville bruge Open Source til min webshop. Dvs. at din webshop er fri software som ikke er bundet til en udbyder. 

Jeg ville bruge Magento... Jeg har fx lavet denne webshop Funkyskins.com som også sælger covers. 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 13. Sep 11
Skrevet kl. 19:19

Kristoffer Hjerrild:

Jeg kender dem ikke men jeg ville bruge Open Source til min webshop. Dvs. at din webshop er fri software som ikke er bundet til en udbyder. 

Jeg ville bruge Magento... Jeg har fx lavet denne webshop Funkyskins.com som også sælger covers. 

Hej. 

Tak for dit svar. Hvad koster sådan en løsning??

Har kigget lidt videre og fundet bl.a. en løsning hos Golden Planet og DanDomain, som virker interessante. Er der nogle der kan anbefale disse?

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:45

Jeg er selv stor fan af magento - men at bruge magento til 30 produkter er lidt som at nuke gråspurve med brintbomber...  lige præcist med magento skal I vide hvad I laver og man er med open source i ALLERHØJESTE grade brundet til en udbyder - nemlig den host man vælger som skal kunne afvikle shopscriptet stabilt. Det er ikke alle der reelt kan det med Magento da det kræver mere end gennemsnittet ift performance... og det er absolut ikke alle der ved nok om magento (selvom de ofte selv mener det).

That said - kender ikke shooples.com eller Kristoffer for den sags skyld - og ovenstående er iøvrigt ikke møntet på nogen ved navn.

Andre kan forhåbentlig hjælpe jer med et perspektiv eller erfaringer... derudover så tag en søgning her på amino for det er ikke ligefrem første gang der spørges til bedste shop platform herinde :-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:57

Hej

Som Kristoffer også anbefaler vil et Open Source system give jer en lang række fordele på lang sigt, det kræver ikke meget mere at benytte Magento, Prestashop, osCommerce eller lign. systemer over Dandomain, Golden Plant, Scannet osv. 

Uanset hvilket system i vælger, så skal i ansøge om en indløsningsaftale hos nets hvis i ønsker at kunne tage i mod dankort, derudover skal i have fat i en betalingsgateway, noget som ofte er inkl. i prisen hos de hosted systemer, men det kræver ikke den store tekniske erfaring, selv at kaste sig ud i det, her kan bla. epay.dk anbefales for deres gode support.

Den primære forskel på at vælge et open source system, fremfor et hosted er i selv skal stå for opsætningen og driften, men når det først er opsat, vil der være relativ lidt administration.

Tilmeldt 13. Sep 11
Skrevet kl. 09:22
Hej.
Mange tak for jeres svar. Jeg kan forstå at hvis man satser stort fra start og har et godt budget er magento vejen frem. Det er dog det modsatte vi gør. Vi vil gerne starte med at se om vores produkter sælger, vi vil have en 10-15 produkter til at starte med. Og angående betaling med kort, så har jeg kigget lidt på paypal som løsning til at starte med, men er i tvivl om hvor troværdigt det er. Nu er vores målgruppe også primært unge, og derfor tror jeg sagtens paypal kan bruges. Hvad mener i? Hvad skal vi bruge og købe for at afprøve vores idé om at sælge de billigste mobilcovers på nettet?

Mvh
Jakob
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 15:06

Hej,

Jeg driver til daglig et firma, som udvikler unikke og professionelle webshops i Magento til en billig pris.

Kontakt mig på info@partnerdesign.dk , så kan vi lige tage en snak om jeres ønsker og krav til webshoppen.

Bedste hilsner

Emil 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 20:47

Vedr. mulig valg af Open Source løsninger, vil jeg lige give lidt input ved at du kan se hvilke løsninger vi allerede har integreret en betalingsløsning i her: http://guide.epay,dk

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 08:15

Hej JTN93.

Jeg har gode erfaringer med http://www.c-soft.dk/ - De tilbyder en fornuftig shop som er ret let at gå til - og så kan man prøve den gratis i 14 dage inden man bestemmer sig. Mener de ligger på omkring 99kr/md, men synes også det er det værd. :)

Held og lykke med jeres mobil-cover shop! 

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)