efter jeg ahr været til aminotastic har jeg fået mange gode tanker med udvidelser af virksomheder som jeg i forvejen har.
Jeg har weddingdeluxe, bryllupsarrangør virksomhed en af de største i dk. Indtil videre leverer jeg ydelser til planlægning af bryllupper eller frierier.
Men jeg har en del forespøgsel på kjoler.
JEg har fundet ud af at i USA kan man købe en designer brudekjole til ca 1.500 kr, den samme i dk koster fra 10.000 i butikker!Derfor skla jeg ahve brudekjole tilknyttet weddingdeluxe, men..... jeg kender ingen i UsA hvordan finder jeg levereandører til de brudekjoler?
eller kina er endnu billigere? Men hvor skal jeg starte?
Hvis man googler kommer der ca 50.000 forslag med brudekjoler....i kina og usa....
Du må igang med at søge selv. Det er ikke let at finde leverandører, det kræver ihærdighed og MANGE timer på google.
Du skal i øvrigt være opmærksom på, at der kommer en del på i fragt - brudekjoler fylder meget, og derfor vil din fragt blive beregnet efter volumen i stedet for vægt.
Eg har fundet ud af at i USA kan man købe en designer brudekjole til ca 1.500 kr, den samme i dk koster fra 10.000 i butikker!Derfor skla jeg ahve brudekjole tilknyttet weddingdeluxe, men..... jeg kender ingen i UsA hvordan finder jeg levereandører til de brudekjoler?
eller kina er endnu billigere? Men hvor skal jeg starte?
Var jeg dig ville jeg holde mig til USA da det vil give dig langt midre bøvl med leverancerne.
Der er et utal af gange her på amino skrevet om hvordan man finder leverandører! men du får lige nogle få råd.
En international fagmesse er altid et godt sted at finde leveranmdører. Der findes fagmesser for næsten alle tænke produkter.
Div. indkøbsguides (de seriøse) Kompass eller WLW + andre landespecifikke.
Med hensyn til USA kan du kontakte den Amerikanske ambassades handelafdeling (københavn), de hjælper dig gerne med at finde producenter i USA.
Fik lige en ide! Måske er jeg ikke den første men...
2nd hand brudekjoler!
De fleste bruger deres brudekjole 1 gang, og så hænger den ellers bare i skabet. Hvorfor ikke starte en forretning med brugte brudekjoler som sælges på kommission?
De kan sælges billigt, der er ikke den store binding i det og den 1. brud får da i det mindste en smule for sin kun lidt brugte kjole...
har faktisk prøvet at "handle" med brugte kjoler, problemet er bare at meget få kvinder vil gerne have en brugt kjole, da de alle tror at den skal efterlades til deres børnebørn osv...kvinder er ret underlige, jeg personligt vil også købe en brugt kjole men ....
Kina er et interresant land , jeg har handlet med dem mange gange med diverse produkter med større mængder, desværre laver de det der kaldes for billig trash, dvs uanset hvor meget du ebtaler så synes jeg at produktet er under det forventede niveu...og det er jo næsten umuligt at returnere varer...
jeg skla også ahve et par kjoler på lager som bliver månedens kjole hos weddingdeluxe.dk, altså jeg har ikke så mange konkurrenter, mange af dem der har hjemmesider har ikke en flot hjememside som er godt optimeret,ingen af udbydere udlejer bryllupskjoler, jeg tænkte måske kunne det også være en ide. De konkurrenter jeg har de har mega høje priser på kjoler, men har vi ikke et samfund hvor alt skal være så billigt som mulligt og så skal det smides ud???