Hej Sidst jeg bad om hjælp her på sitet i januar, fik jeg mange gode input, og nu har jeg igen brug for lidt gode råd. Jeg har oprettet en webshop med salg af danskmaterialer til grundskolen, hvor produkterne sælges som filer, brugerne selv skal downloade. Brugerne er primært dansklærere, og der er over 2000 unikke besøgende på sitet hver måned. Jeg har brug for at vide: - om der er oplagte ændringer, som vil gøre det nemmere at købe produkterne? - om der er andre måder at gøre siden mere brugervenlig på? - hvis du "legede" dansklærer, hvad kunne så afholde dig fra at købe produkter? Jeg glæder mig til at læse jeres input :-) God Påske! |
Kan jeg forbedre min webshop?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Jeg kiggede lige hurtigt på oprettelsen og nogle ting slog mig: Firma burde vel være "Skole". Landelisten.... hvorfor ser man tit en laaaang liste over lande. Jeg tror næppe at du vil sælge til "Heard and the Mc Donald Islands". Hvis du kun sælger til danskere, så drop landelisten. Hvis jeg kun søger på "dansk" så får jeg intet frem.??? ;) Menuen "TOPSæLGERE" i venstre side. Læg mærke til det lille æ. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Christina, Rigtig fin side, rigtig nem at finde ud af, lige ved første øjekast virkede den lidt uoverskuelig, rigtig mange ting, logo, nyhedsbrev, login, indkøbskurv osv, men når man har åbnet den et par gange virker det en del bedre :) Der er også rigtig god info om de forskellige bøger, meget præcis beskrivelse af hvad de forskellige bøger skal bruges til, det virker rigtig godt selvom det ikke ligefrem er noget jeg selv ville være på udkig efter :) Med hensyn til bestillingen er det smart at man kan smide mailen ind og få oplysningerne op igen hvis man har bestilt før, det er ikke så mange steder jeg har set det, men igen er det noget der gør det nemmere af bestille = større mulighed for at sidde og tænke over købet før det er gennemført. Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen der sådan springer i øjenene som kræver forbedring, så hvis jeg var dig ville jeg bare køl på og bruge min energi til at få flere kunder ind på siden. Mvh Mads |
Hej Niels Tak for dine input. Du har nogle gode pointer. Mht.landelisten, så er den enormt lang, men jeg sælger også til Færøerne, Litauen, Tyskland osv. De har også brug for danskmaterialer :-) Jeg har skrevet dine ideer ned og tager dem med næste gang jeg har en aftale med udvikleren :-) Tak for hjælpen |
Hej Mads Tak for de pæne ord. Det er rart at få at vide, at jeg skal bruge min energi på markedsføringen og få flere kunder i hus. Fra at være et site, der kun henvender sig til offentligt ansatte lærere, har jeg valgt at udvide kundegruppen til at omfatte privatpersoner som lærerstuderende, forældre og andre med interesse for danskopgaver, som følge af en uventet efterspørgsel. |
Hvordan med danske DVD''er med undertekster? Kunne det ikke være et godt produkt at have med? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Niels Jeg er lidt usikker på hvilke DVDér du mener? :-) Christina |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)