Hej Alle! Da vi gerne vil opdatere vores nuværende hjemmeside, leder jeg efter en person/firma til at lave en Prestashop løsning. Jeg har selv rodet en del med PrestaShop på det sidste, men har problemer rent tid- og kundskabsmæssig til de mere snørklede ting. Rent designmæssigt kræves der ikke det store eller unikke, og jeg har selv ud fra skabelon fra nettet, nået frem til det designmæssige resultat jeg ønsker. Udfordringen er de sidste oversættelser der lægger lidt dybere i koden, omrokeringen af moduler uden at alt anden falder fra hinanden, små bugs med kategorivisninger osv osv osv.. Så har opgivet selv at få den færdig ud fra skabelonmetoden. Jeg går ikke efter noget større forkromet, og jeg føler at mange af de pakkeløsninger der findes, er alt for dyre. Jeg kan jo se færdige skabeloner på nettet til 500,- der helt perfekte for os, og alle de ting der lægger gratis i Prestashop, koster pludselig månedlige beløb hos nogle udbydere?? Hvad kan en Prestashop laves for?? Med venlig hilsen Brian Juul
|
Hej Brian.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på kontakt@epweb.dk og så kan du få et godt tilbud på en prestashop løsning.
Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen