Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide : Arbejdeshandsker online

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har længe gået  og tænkt på om jeg skal kaste mig ud i importere kvalitets arbejdeshandsker og sælger dem via nettet.

Jeg har desværre ingen forudsætninger for at afgøre om det overhovedet er en god ide. Tænker hvorfor skal folk købe et eller flere par handsker online, hvis de kan smutte en tur forbi silvan og andre byggekæder og købe dem.

Hvad synes i om min ide , holder den ?

Forresten har jeg også en ide om lave en webshop med rigtige mange underbukser i mange farver og desigs :)

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:44

du har jo selv svaret.. Hvorfor skal man købe arbejdshandskerne hos dig? Når de kan købes de andre steder??? Når du har svaret på det spørgsmål, - så har du din forrretningside og kan starte din webshop,, men hvad kan du tilbyde som de ikke får de andre steder.. Men dit argument skal været "hårdtslående", hvis det er det eneste produkt som kan købes i din webshop.

Mht. din anden ide, - prøv at lave søgningen i google, og se hvor mange der også kan det! - Igen overvej hvordan du kan diffencierer dig i forhold til dem der allerede er på markedet... Hvad skal grunden være til at handle hos dig?

De gør det jo ikke fordi du tilfældigvis har mange underbukser i mange farver, - men fordi du kan noget andre ikke kan.. Nicheprodukter f.eks. som ingen andre har, bedre service - et eller andet...;-)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:13

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at blive shop nr. på arbejdshandsker...men som Ulrik meget rigtigt udpensler, skal man udskille sig fra de andre på pris, service, kvalitet eller noget helt fjerde. Desuden bør man først først tage en vurdering af markedet og konkurrencen - for at gisne om, om det er overhovedet er arbejdet og besværet værd.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)