Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtakserede SMS

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Skulle der være nogen af jer kloge hoveder derude, som muligvis skulle vide om der findes en måde at omgå systemet med at teleselskaberne skal have en procentdel af værdien af den overtakserede SMS? Jeg sidder nemlig og arbejder på et projekt hvori produktet koster mellem 10 og 20 kroner afhængig af modellen og størrelsen, men desværre så tåler produktet ikke en f.eks. 40% prisstigning.

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:56
Det kan du ikke desværre...

du vil kunne komme længere ned end 40 %, men slet ikke ned i noget man kan

Man bliver nødt til og acceptere det er deres netværk du vil udbyde services på, og det skal de self. have noget for.

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:36
Jeg vil bare mene at det er røveri. Hvis man overtakserer med 100 kr. så er det reelt kun ca. 50-60 kr. som når frem.
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 07:44
Dato: 09-04-2007 01:36:16 Forfatter: Mikkel Jørgensen Jeg vil bare mene at det er røveri. Hvis man overtakserer med 100 kr. så er det reelt kun ca. 50-60 kr. som når frem.

I aner ikke hvor godt I har det.. Her I Indien skal vi være glade hvis vi står tilbage med 20% efter at operatørerne har været der... :)

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:13
Nu kan man jo heller ikke overtakserer 100 kr., mener maks er 50 kr.

Men ja de skal have meget. men overtaksering er ikke lavet til store beløb, og lave overtaksering på over 30 kr, synes jeg er forkert medmindre vi snakker indsamlinger.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:04

Hvor finder man udbyder af disse ?

Uden binding.

Der var engang en hvor manoprettetde en konto og så var man igang, kan man stadig det ?

Mikkel

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 13:10

Hej Mikkel,

Jeg kan muligvis hjælpe dig videre..

Hvis du kort vil beskrive dit koncept og sende det til sl (a) inmobile.dk, så vil jeg vende tilbage med nogle forskellige løsningsforslag og priser..

Ha' en rigtig god dag!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:16

Har sendt dig en mail :-)

Mikkel

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 13:18

Teleindustriens brancheaftale hedder maksimalt 75 kr. ved enkelttaksering, dog max. 150 ved indsamlinger.

Der er også en begrænsning på abonnementer, kan dog ikke lige huske den i hovedet.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:19

OBS: tråden er 3 år gammel ;-) Var bare nysgerrig

Mikkel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)