Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der juice i artikelkataloger ?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

andreashdk:
Det er korrekt, jeg har heller ikke særlig tit klikket mig videre, men kan da se at en del af de besøgende på min artikeldatabase klikker sig videre, og det er DET jeg går efter, ikke hvad jeg selv ville gøre, men det er rigtigt, dem der har kataloger og artikeldatabaser skal kigge på hvad der ville få dem til at blive på siden og læse artiklen, eller klikke videre, og det er også det jeg arbejder på med min egen, har en rimelig lang liste med ting der skal forbedres når der engang bliver tid.
Det der så ville være endnu mere spændende er om disse besøgende så kommer fra Google, om de har haft noget at gøre med siden før, om linket til artiklen er blevet sendt til dem eller hvordan brugerne rent faktisk finder frem til databasen. forstår du hvad jeg mener?

Jeg kigger nu heller ikke på hvad jeg selv ville gøre, men jeg har endnu ikke stødt på en artikeldatabase ved en søgning, og jeg har derfor heller ikke klikket mig videre. Jeg har deimod kommet forbi artikeldatabaser ved søgninger på fx artikeldatabase :) men det er jo snyd.

MVH Kim

Ifølge analytics sker følgende for min artikeldatabase:

Søgemaskiner: 74,87%
Direkte trafik: 14,18%
trafik fra andre sider (Referring Sites): 10,95%
I alt: 100%

Jeg ved nøjagtigt hvordan brugerne finder min side, hvilke søgeord de kommer fra, hvilke sider de kommer fra, deres "gang" på siden osv. osv.

Der er svingende kvalitet på artikeldatabaserne, det er indiskutabelt, men hvad betegner en god artikeldatabase?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har nu aldrig sagt at artikeldatabaser ikke kan bruges til noget.

Men for mig er et godt katalog, hvad enten der er tale om linkkatalog eller artikelkatalog, et hvor der er en redaktør som ser på hver enkelt, retter til, eller beder skribenten om at rette og gør alt for at kvaliteten er så høj som muligt. i bund og grund det samme som man ville gøre på en helt normal hjemmeside.

og hvis skribenten bare tænkte på samme måde, ja så ville de selv komme så meget længere. Det handler jo om at skabe de bedste muligheder for synlighed på  nettet, og det gør man jo ikke via dårlige artikler, blogindlæg, linkindlæg, men ved at skabe den gode kvalitet.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Jeg har nu aldrig sagt at artikeldatabaser ikke kan bruges til noget.

Men for mig er et godt katalog, hvad enten der er tale om linkkatalog eller artikelkatalog, et hvor der er en redaktør som ser på hver enkelt, retter til, eller beder skribenten om at rette og gør alt for at kvaliteten er så høj som muligt. i bund og grund det samme som man ville gøre på en helt normal hjemmeside.

og hvis skribenten bare tænkte på samme måde, ja så ville de selv komme så meget længere. Det handler jo om at skabe de bedste muligheder for synlighed på  nettet, og det gør man jo ikke via dårlige artikler, blogindlæg, linkindlæg, men ved at skabe den gode kvalitet.

MVH Kim

5 stjerner.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 19:47

Jeg er helt enig med dig KTJ, en god artikeldatabase eller lign. bliver skabt ved at hvert indlæg bliver tjekket og rettet, og det er gør jeg og jeg ved at Morten også gør, det han har fået lavet, som jeg endnu ikke har haft tid til er den lille ting at artiklerne skal godkendes inden de bliver offentlige, det er også en af de mange ting på min liste over ting der skal gøres, da det skaber lidt ekstra kvalitet, selvom jeg læser alle artikler igennem og retter dem hvis det er nødvendigt

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)