Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideel engroshandel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Ville blot dele med jer, at jeg har benyttet mig af http://ap-group.dk/ som leverandør af varepartier. Med dette firma kan der opnås en god fortjeneste, idet at firmaet sælger deres varepartier til utrolig billige penge. Derfor er firmaet ved navn AP Group klart anbefalelsesværdigt - vil jeg mene. Jeg har i hvert fald haft stor gavn af dem. Dette var blot noget jeg lige ville dele med jer.

Fortsat god dag til alle.

Med venlig hilsen
Anden92 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 08:37

Hej Anden92

Jeg tror det ville virke bedre, at du bare sagde, at det var dit eget firma. Det her virker en anelse utroværdigt ;)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:26

Joachim Løvgaard:

Hej Anden92

Jeg tror det ville virke bedre, at du bare sagde, at det var dit eget firma. Det her virker en anelse utroværdigt ;)

Hvordan kan du se det, Joachim?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:31
Fra Farum
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 99
Fra  AP Group I/S Skrevet kl. 09:32

AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:36

He, he - Busted!!!

Hej Anden, skidt med det. Folk er sgu' også så nysgerrige. Du er ikke den første herinde, som har lavet den.

Du må meget gerne svare mig på min PB om vinen.

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:51

Hej igen alle.

Ja, det kan forstås sådan. Men ja, jeg vil da ikke ligge skjul på, at jeg er medejer af firmaet.
Så jeg prøver lige igen - ved ikke lige hvad jeg tænkte på;

''Hej alle Amino'er.

Ville blot dele med jer, at folk har benyttet sig af http://ap-group.dk/ som leverandør af varepartier. Med dette firma kan der opnås en god fortjeneste, idet at firmaet sælger deres varepartier til utrolig billige penge. Derfor er firmaet ved navn AP Group klart anbefalelsesværdigt - vil jeg mene. Jeg kender mange mennesker som har haft stor gavn af os. Dette var blot noget jeg lige ville dele med jer.''

Det var mere for at gøre reklame. Håber ikke folk ser os som utroværdige eller andet. Formålet var nemlig ikke at give en falsk rating e.lign. Det ses nemlig meget disse dage på eksempelvis Thrustpilot m.fl. Men det var da godt at du var vågen Joachim.

Ellers må i alle have en god dag. 

Med venlig hilsen 
Anden92 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)