Jeg vil nu give Allan ret. Produktet er til for lovlighedens skyld og så kan det egentlig være lige meget om det er tandpasta eller toiletpapir.
De bedste hilsner
Hans Peter Rebien
Hej Hans Peter
Jeg har givet dig en stjerne for denne kommentar, da jeg syntes det er vrøvl. Jeg har selv været i NuSkin siden 2002, men først startet min forretning op i 2010. I den periode har jeg været særdeles glad kunde.
70% af omsætningen i NuSkin kommer på automatiske ordre. Vi har vundet Stevie Awards, vores nye Body Spa blev under pre-lancering revet væk på under en time. Flere MLM firmaer har forskellige produktgarantier...Jo produkterne er da hamrende vigtige for netop at kunderne bliver loyale og man kan opbygge den passive indkomst (residualindkomst).
Men for at bygge det stærke netværk, er det klart at selve forretningskonceptet er det vigtigste.
Jeg har nu meget svært ved at se muligheder hvis produktet ikke er godt. Og jeg syntes generelt de fleste erfarne MLM'ere herinde siger det samme. Du kan jo heller ikke arbejde som sælger for BMW og så køre rundt i Audi.
De fleste jeg kender fra andre selskaber siger det samme som jeg selv, hvis du ikke syntes produkterne er gode, og du kan tale med hjertet, så bliver det svært (jeg tror faktisk de fleste ville foretrække at personen ikke startede op).
Så for mig er gode produkter ikke en fordel, det er en absolut nødvendighed.