Først og fremmest tusinde tak for iværk&Vækst i weekenden og AminoTastic - det var helt fantastisk, at møde jer alle sammen!
Iværk&Vækst har været rigtig godt for mig, jeg har fået fortalt om mit nye projekt og om hvem jeg er, så det har resulteret i en artikel i Børsen i dag med Lars Larsen og jeg, en stor artikel på TV2 Finans, og et videointerview:
I unge iværksættere (selvfølgelig også de ældre) er mere end velkommen til, at sende mig en mail så vi kan få det her i gang og skabt noget opmærksomhed omkring vi unge iværksættere! kontakt@tdomedia.dk
Jeg tænker, at en god aktør på banen kunne være ungdomsskolerne. De er jo over hele landet og kan som regel oprette fx iværksætterhold med det samme, der er et ønske fra en flok unge.
Det bliver spændende at følge din kamp.
Jeg uddanner i øvrigt også unge til at være "juniorprojektledere" som en del af mit lønarbejde. De får motivation og værktøjer til at lave deres egne projekter, som kommer boligområdet til gavn, og så får de en slat penge til at udføre det. Det giver dem gode erfaringer og udvider netværket. En af dem vil fx arrangere en iværksætteraften, hvor man kan komme og få inspiration og viden om, hvordan man egentlig laver sin egen virksomhed.
Super fine svar i interviewet - bare en skam, at intervieweren var elendig. Men det er ikke nogen skam, for du kom ud med nogle gode udsagn, og det er helt sikkert noget jeg vil stemme for, når jeg en dag får stemmeret. :-)
Du stråler af engagement, og det er meget inspirerende, synes jeg. Bliv ved for f......., Thomas! PS. Jeg følger nu dit talkshow, deoliveiratalkshow.dk.
Super fine svar i interviewet - bare en skam, at intervieweren var elendig. Men det er ikke nogen skam, for du kom ud med nogle gode udsagn, og det er helt sikkert noget jeg vil stemme for, når jeg en dag får stemmeret. :-)
Du stråler af engagement, og det er meget inspirerende, synes jeg. Bliv ved for f......., Thomas! PS. Jeg følger nu dit talkshow, deoliveiratalkshow.dk.
De bedste hilsener, Sebastian Stoll.
Hej Sebastian!
Mange tak for dit indlæg, det dejligt med noget ros :-)