Hvad er forskellen på disse to?
Tilmeldt 7. Apr 11
medalje
Skrevet
12-09-2011 kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Jeg skal have en ny computer og har efterhånden afgrænset feltet ned til nu kun 2 muligheder.
Model nummer 1
Model nummer 2
Men hvad er forskellen egentlig på disse to modeller?
Eneste forskel jeg lige kan finde er følgende: "Multiport til Dock" ? Hvad vil dette sige?
/På forhånd vil jeg gerne sige mange tak for din hjælp :-)
Svar
Tilmeldt 7. Apr 11
medalje
Skrevet
12-09-2011 kl. 19:41
Svar
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
12-09-2011 kl. 19:53
Svar
Den ene vejer lidt mere end den anden.
Den ene har en leverings tid på 5 dage, hvor den anden kun på 3.
Prisen
Den ene har webcam, det har den anden ikke.
ellers kan jeg ikke se andet..
Men kunne ellers anbefale dig en HP Envy, sådan en har jeg selv, og den er mega god!
Svar
Tilmeldt 7. Apr 11
medalje
Skrevet
13-09-2011 kl. 08:32
Svar
Så spørger jeg bare lige: Hvorfor vejer den billigere mindre og har tilmed webcam, men koster over 2000kr. mindre?
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Så spørger jeg bare lige: Hvorfor vejer den billigere mindre og har tilmed webcam, men koster over 2000kr. mindre?
Prøv at ring til laptops.dk - de plejer at være til at snakke med, og de har fine åbningstider :)
Svar
Tilmeldt 7. Apr 11
medalje
Skrevet
13-09-2011 kl. 09:05
Svar
Svar
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Kristian
Skrevet
13-09-2011 kl. 09:46
Svar
Multiport til Dock er en port i bunden af laptoppen, hvor du ved at placere den i en dockingstation kan koble alle eksterne enheder til din bærbare computer via ét stik.
Det vil sige, at du har en dockingstation på dit skrivebord, hvorfra du har forbundet din f.eks. skærm, mus, keyboard, netkabel, evt. printer og andre USB enheder. Når du placerer din laptop i dockingstationen, vil den kunne bruges med alle de tilsluttede enheder, og du får fornemmelsen af at sidde ved en stationær.
Svar