Hej.. Jeg havde tænkt at skrive denne tekst til flere forskellige butikker til deres mailadresser, men er i tvivl om det vil blive opfattet negativt og om det er ulovligt.. Kort fortalt, har jeg tænkt mig at lave en konkurrence på min Facebook Gruppe og så bruge sponsorens gave til præmie. "Hej (butiksnavn)
Jeg har et forslag til jer.
Jeg ejer en webshop www.DulleShoppen.dk hvor jeg også ejer en Facebook Gruppe "Dulle Shoppen" med 2.500 medlemmer.
Min idé er, at oprette en konkurrence på Facebook.
Her tænkte jeg, om I vil sponsorere præmie til konkurrencen i form af pynteting/gavekort el. andet, I eventuelt skulle have interesse i at sponsorere med.
Denne sponsorgave skal så være en præmie til vinderen af konkurrencen på Facebook.
I får så til gengæld jeres navn nævnt i konkurrencen sammen med link direkte til jeres hjemmeside, samt jeres navn/logo kommer til at stå på 'væggen' på Gruppen.
Jeg håber dette har vakt jeres interesse, og jeg er åben for andre ideer, hvis I skulle komme med andre ønsker end ovenstående.
Hvis I har spørgsmål eller ønsker at høre nærmere, er I meget velkomne til at kontakte mig på mail lykkerosen@yahoo.dk eller tlf.nr. 60 22 36 39
Med venlig hilsen
Simone Boisen www.DulleShoppen.dk
CVR 33 78 78 63"
|
Hvor dælen ikke bruge dine egne produkter og skabe interesse for dit site?