Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring omkring moms, skat og regnskab til nyt koncept - en time på torsdag (15/9).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en kompetent revisor som kan vejlede mig omkring hvordan jeg skal forholde mig til moms, skat og bogføring med et nyt koncept jeg forventer at lancere indenfor et par uger. Gerne en der også kan komme med nogle pro-aktive råd udover de spørgsmål jeg selv har.

Jeg vil helst ikke ud med for mange detaljer her, men overordnet omhandler det køb og salg af serviceydelser i Danmark. Konceptet er ikke set før i Danmark, og jeg har et 95% færdigt system klart på et lukket domæne, som du vil kunne se.

Samtalen kan sagtens foregå over Skype, eller på mit eller dit kontor i centrum af København. Opgaven er selvfølgelig betalt, så send gerne en pris også :)

Som skrevet i overskriften, forventer jeg det kommer til at tage ca. en times tid nu på torsdag d. 15/9 (jeg er desværre ikke specielt fleksibel i forhold til datoen, jeg er dog meget åben overfor tidspunktet på dagen).

Jeg vil gerne besvare uddybende spørgsmål hvis i har, hvis de bliver for konkrete i forhold til konceptet svarer jeg i PM :)

Mvh
Mads

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de henvendelser jeg har fået. Jeg har fundet det jeg søgte :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)