Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Madkasse leverandør søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Jeg har generelt et problem med at finde de rette leverandører i DK. (Søger derfor også ofte uden for DK´s grænser, men det er nu nemmere og hurtigere (måske) - hvis det forblev indenfor grænserne) Jeg søger på nettet, kompass, de gule sider, messer... andre forslag?

Nå anyway så søger jeg lige nu en leverandør til madkasser. Det skal helst være i plastik, hvor jeg selv kan bestemme trykket på forsiden. FORSLAG??

Og nu hvor jeg er i gang: Så søger jeg også en leverandør til små rygsække til dagpleje og børnehavebørn med masser af rum og/eller lommer. Skal bruges til videre salg og IKKE være Lego eller Jeva ;) FORSLAG???

Eller hvad med emballage til forsendelse. Det skal være lidt luksus, med rude til adresse feltet og i storbrev størrelse samt A3 størrelse. Der skal være side/dybde fals på min 3 cm. IKKE brune prøvekuverter, tak. FORSLAG??

Ja så blev der vist lukket op for posen ;=). Men hvis I alligevel kender nogen,så er det jo super fedt for mig.

Tusinde tak til alle de andre gange, hvor jeg har hentet hjælp herinde. Det er så fedt, man kan jo nogen gange føle sig lidt alene i iværksætter livet

God påske til alle.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:06
Hej,

Har sendt PM

mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:26
Hej super-duper kvinde.

Kender du www.madkasserne.dk?

Prøv at skrive "madkasser" i Amino`s søgemaskine eller google på "tryk på madkasser" - håber at disse mange links kan hjælpe dig lidt videre.

God Påske til dig.

Med venlig hilsen

PB

Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:05
Hejsa.

Tak for dit svar. Kender godt madkasserne.dk  - superfedt koncept og hjemmeside. Jeg har prøvet at søge på madkasser og tryk osv, det har desværre ikke rigtig givet noget resultat.

Jeg leder videre ;)

go påske

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:42
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:24
Hej super-duper kvinde,

Hvorfor ikke finde en madkasse producent hvor du bestiller dine madkasser. Herefter finder du et trykkeri der kan trykke på dem (tampontryk).

Held og lykke med det!
Mvh. Allan

go-media – kilden til intern og ekstern succes

Mvh. Allan

Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:13
Tilmeldt 14. Apr 08
Skrevet kl. 16:56

Hej 

Jeg har et restlager af madkasser med kølelåg, jeg ønsker at sælge til den pris jeg gav for det. Vi har fået andre aktiviteter i vores firma og ønsker defor at rydde op.

Kontakt mig hvis det har din interesse.

mvh

Charlotte B

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:03

Hej Charlotte. 

Jeg er interesseret i dit restlager. Hvor mange har du? Hvad er prisen? Hvordan er kølelåget? Danner det kondens?

Mvh. Charlotte Brun Nissen

Charlottebrunnissen@hotmail.com

Tilmeldt 14. Apr 08
Skrevet kl. 12:08

Hej Charlotte.

Jeg har ca. 3000 stk.  Mine børn har ikke klaget over våde madpakker og jeg har da flere kunder der genbestiller når madkassen er blevet væk, så der er også tilfredshed.

Prisen ligger mellem 10,- og 7,- alt efter hvor mange du skal have.

Du kan se dem på www.ladrome.dk, som er min netbutik.

mvh

Charlotte

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)