Har der været problemer idag? Jeg har ik kunne logge ind på Amino, men har bare fået fejl meddelelsen hele dagen... |
Hej Morten
Ikke hvad jeg ved af.
Men det ser ud til du er kommet online nu eller?
De bedste hilsner
Martin
Har der været problemer idag? Jeg har ik kunne logge ind på Amino, men har bare fået fejl meddelelsen hele dagen... |
Hej Morten De bedste hilsner
|
Ingen problemer her :) |
Jeg har ikke haft nogen problemer med at logge ind. Jeg går ikke ud fra at du lavede en traceroute, men den ville ellers have vist dig hvor problemet lå - oftest en DNS-server. |
Problemet var igår Søndag... Det hra virket fint idag, de par gange jeg har testet... |
Jeg oplevede det samme. Problemet var på selve forsiden, og kun når du var logget ind (har i øvrigt oplevet det en gang før). Hvis du ikke var logget ind kunne du godt se forsiden, uden at få en fejlmelding. Du kunne også godt læse/skrive i debatter, uden at få fejlmeldingen. |
Det samme som Casper - Har prøvet i både IE og Chrome på både Win7 og Vista. Problemet er tilsyneladende løst her til morgen, men havde problemet hele dagen igår. |
Jeg oplever nu også problemer med Amino. Det er ikke lige logind problemer, men indlæsnings problemer. Jeg kan nå ud og rydde op i køkkenet og hælde mig et glas cola op for at sætte mig tilbage til computeren og konstatere at den stadig ikke har indlæst siden. Det er desværre et generelt problem. |
Også her når jeg prøver at ligge svar så tar den lang tid og så ender det med "beklager" og admin ville kigge på det |