Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder min ide?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Heey og god aften!

Jeg har gang i mit nye procjekt, som skal åbene op inden den 1/10. Mit nye procjekt går ud på at rådgive drenge sådan at de kan få de bedste råd og vejledning, og selvfølig hjælp til at score deres drømmepige, jeg har os tænk på at sælge hårvoks og blomser alt til at du som dreng/FYR har chancen for at score din drømmepige.

Tror i min ide kommer til at holde det er jo ikke meget omsætning man kan få! seriøst

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:23

For det første tror jeg ikke på dine kompetencer i forhold til at rådgive folk til at kunne score piger. 

Scorerådgivning: Mange anerkendte konkurrenter.

Hårvoks: Mange konkurrenter.

Blomster: Hvordan vil du bringe dem ud, konkurrenter at foretrække?

Svært projekt at føre ud i livet.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 23:28

Foruden de ting KRASMUS skriver, så synes jeg dit indlæg virker en smule hurtigt skrevet uden nogen videre overvejelser omkring din egen idé..

Du kunne komme ind på, hvordan du vil gøre det. Er det via hjemmeside, webinar, offline kursus, bøger?

Dernæst, så springer du lige pludselig over til at sælge voks og blomster. Umiddelbart tror jeg at billigvoks.dk og interflora har rimelig godt styr på den sag, så hvis du skal være en seriøs konkurrent, så tror jeg også du kan skrive mere end én linje på Amino ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

Jaa.

Det er via min egen hjemmeside, jeg vil gøre det fordi jeg har seriøst lyst til det og har mega god erfaring med damer og de herlige piger, og fordi jeg synes vi manlger et sted hvor drengene kan få deres råd og vejledning inden de går på den første date.

På min hjemmeside ville der komme chatrådgivning telefonrådgivning og selvfølig sms rådgivning, også søger jeg nogen medhjælpere som vil hjælpe lidt til, sådan at vi kan rådgivne på den bedste måde!

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:46

Måske skulle du have fat i Mads Christensen eller Andreas fra Fristet Wink

Er det ikke mere over i den slags dating-site?
Jeg tror du får meget svært ved at fange de unge.

Men måske kunne du tilbyde gratis scoretricks på sms til at starte med.
Er der marked for det, kan du jo senere hen tage betaling for servicen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:56
Hej Michael

Vi kan tilbyde dig adgang til SMS gateway, som du kan benytte via API eller via vores hjemme. Du kan selv angive afsendernavnet, det kan f.eks. være "Scoretricks" eller noget helt andet. :-)

Kontakt mig på mr@smsdet.dk, så finder vi lige en god pris, som du kan være med på. :-)
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 14:58

Du kan jo prøve dig frem og se om der kommer nogen kunder i butikken :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)