Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 Wordpress Templates købes, pris: 300kr

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Står med mit projekt hvor jeg tilbyder gratis Wordpress Themes, Joomla Themes og CSS templates.

Dog har jeg ikke selv tid til at lave CSS templates..

Det skal ikke være nogen sindsyge flotte temaer bare de er en lille smule pæne.

Skal bare indholde:

- index.php

- style.css

- image mappe

Er det mugligt at nogen der har tid og lyst kan lave 5 css temaer for 300 kr? du må gerne bruge et færdig script bare du ikke har stjålet det nogle steder fra.

Er prisen for lav? Vi snakker jo om at jeg skal have lavet flere i fremtiden.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har tid til at lave Joomla og Wordpress templates, men du har ikke tid til at lave CSS templates? Hvordan hænger det sammen?

Dernæst - at tilbyde 300 kroner for design og opsætning af 5 CSS templates er nærmest at pisse på folk, du kan lige så godt sige at du ikke vil betale for det.

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Måske skulle du overveje prisen kraftigt. 5 Designs for 300 kr? Har svært for mig at se ét "flot"/pro design som koster 300kr. Medmindre "flot" for dig er noget ekstremt simpelt som ser værre ud end WP standard theme og ligner hinanden alle sammen.

Nej men så ihvertfald overvej 300 kr pr. stk eller lign, måske lokker det nogle flere.

Og den er lidt ....... at dit projekt går ud på at tilbyde gratis templates til wp, joomla og html css, men at du ik selv brænder/vil/har tid til at lave dem. Du skal jo sætte gang i det selv, det er jo ligesom hvis du driver en bilforhandler så må du sgu godt sælge nogle af bilerne i starten..

Bare nogle tips herfra, held og lykke med dit projekt :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

På ingen måde min ide at pisse på nogen overhovdet.. Det tager oseaner af tid at lave wp og jm themes så synes jeg bare det ville være nemmere for en med DW og PSD at lave 5 hurtige deisgns.. Behøves ikke at være meget pæne jo.

Også derfor jeg spørg hvad folk skal have for sådan noget.

Nægter at tro på at det tager en time at lave et hurtigt deisgn. Altså hvis en person sidder og keder sig, altså den person må godt være 14 eller 60 år. Jeg er ligeglad.. Bare et tilbud til jer derude..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager ikke længere tid for mig at lave en Joomla template end at lave et CSS template. Hvad bruger du tiden på? Skidtet skal jo stadig sættes op i CSS og det tager ikke mange ekstra minutter at tilføje de Joomla tags. 

Hvis du kan lave et design og sætte det op i CSS på en time så får dine kunder da vist noget ubrugeligt makværk. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver dem bare selv. Det var bare hvis nogen ville tjene en ekstra skilling hvis man aligevel sad og kedet sig.

Forresten er det ikke til kunder men til GRATIS templates, hvad er det du ikke forstår?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Forresten er det ikke til kunder men til GRATIS templates, hvad er det du ikke forstår?

Tro mig! Det er ikke ham der ikke forstår noget!

Din idé er ligeså hullet som en Schweizerost, og jeg kan da ved gud heller ikke se hvorfor folk skulle gide at arbejde for den laterlige løn du tilbyder ... selvom det kunne gøres på en time (hvilket det ikke kan) så er det stadig 5 timers arbejde for 300kr ... det kan du ikke engang få en Inder til!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel slap nu helt af, alt hvad jeg spurgte om var et hurtig udkast, troede man kunne gøre det i DW og PS.

Spurgte pænt om en pris hvis jeg var helt gal på det, og gweb sviner mig hurtigt til. Udover ham A fyren som var lidt flink.

Men tak for den dumsmarte kommentar.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har hverken behov for at slappe af eller komme med dumsmarte kommentarer, men jeg kan godt se det nemmeste er at gå efter manden frem for at tage stilling til det han siger.

Tal pænt til folk, det får du meget mere ud af!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tager hurtigt stilling til hvad han siger, men han siger det ikke på en pæn måde og det kan jeg ikke tage stilling til.

Har du ikke noget konstruktivt til Tråden så lad vær med at skriv det får du meget mere ud af!!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)