Efter en fed aften igår, har jeg fået lyst til at prøver kræfter med drop shipping. Men hvordan kommer man igang? Hvordan får man kontakt til en leverandør og hvordan finder man en leverandør? Har endnu ikke fundet ud af hvad jeg vil sælge så det er mest generelt
Du får nok svært ved at finde en leverandør som har alt, så du skal vel først og fremmest finde ud af hvad du ønsker at sælge, og derefter er det jo "bare" at finde nogle leverandører indenfor området, og så pille dem ud som tilbyder drop-shipments.
Jamen først og fremmest ska' du vel gøre op med dig selv hvad du vil sælge, tvivler på en virksomhed med "lidt af hvert" er en særlig go' ide, i hvert fald hvis du har tænkt dig det skal være en forretning og ikke bare noget der måske kan løbe rundt med nød og næppe. Når du så har fundet ud af "hvad du vil", så kan du søge på google på ex. "distributør af parfume" eller hvad du nu finder på, og så tage kontakt til dem en for en...
Du må dog nok forvente at få nej en del gange, især hvis du er helt nystartet og der ikke er noget "historik" på din virksomhed, da jeg kunne forestille mig at rigtig mange er fanget af drop-shipment konceptet, og tror de så "lige kan prøve det af"... Så nemt er det altså bare ikke ;-)
Du må dog nok forvente at få nej en del gange, især hvis du er helt nystartet og der ikke er noget "historik" på din virksomhed, da jeg kunne forestille mig at rigtig mange er fanget af drop-shipment konceptet, og tror de så "lige kan prøve det af"... Så nemt er det altså bare ikke ;-)
Godt at vide, så knækker selvtilliden ikke når de første nej'er kommer :)